Navnepirat
Fra : Nico de Jong

Dato : 24-05-04 19:44

Hej NG

Idag har jeg fundet ud af, at der er en karl i Farum, som har en website ved
navn www.farum-data.dk
Jeg synes at det minder mistænkelig meget om min, www.farumdata.dk

Der er således forvekslingsmulighed på navn. Det mystiske er, at han på
siden kun reklamerer for en CD-brænder. Når man så skal bestille dan,
omdirigeres man til www.pha-data.dk.
Mit domænenavn har været i brug siden 1998. Jeg har sendt ham en mail, hvor
jeg beder nedlægge navnet, men han har ikke reageret. Hvad er det smarteste
at gøre nu ?

Nico

---

Fra : henrik

Dato : 24-05-04 20:12

> [...]
hvor
> jeg beder nedlægge navnet, men han har ikke reageret. Hvad er det

Uden overhovedet at tage stilling til realiteten i din sag, er svaret
Klagenævnet for Domænenavne:

http://www.domaeneklager.dk/

VH henrik