Star Ship trooper 2 - hvor?
Fra : Kim2000

Dato : 23-05-04 23:26

Den er sikkert elendig, den er sikkert filmet på blå baggrund med
skuespillere, der end ikke ville have fået en rolle i Hvide Løgne, men
hvornår kan vi forvente dette "mesterværk" i Danmark, jeg kan se den er
kommet på markedet i Holland, så det må vel være lige om hjørnet?

mvh
Kim

--
DaMat udgiver blade, bøger og tegneserier,
og for at få smør på brødet sælger vi også helsekost produkter.

Fra : Sparre

Dato : 24-05-04 20:05

> [...]
> hvornår kan vi forvente dette "mesterværk" i Danmark, jeg kan se den
> er kommet på markedet i Holland, så det må vel være lige om hjørnet?

Sprøgsmålet er om den overhovedet kommer det for det er virkelig en
elendig film !! den har så vidt jeg husker kun 2 min optaget i dagslys,
resten er optaget på en meget mørk scene...

Se den og fryd dig over hvor dårlig en film kan laves...

--
Sparre

Fra : Kim2000

Dato : 24-05-04 20:35

> Se den og fryd dig over hvor dårlig en film kan laves...

Jeg kan ikke finde Star Crash, men den skulle være exceptionelt dårligt
lavet (jeg så husker den som fremragende kan formentlig kun forklares ved at
jeg så den da jeg var 6 år), og toeren fra '81 skulle være endnu dårligere.
Men jeg synes bare at det er en af de film, man jo næsten er nødt til at se,
om så ikke andet for at få et billigt grin.

(dusør: StarCrash, om det vcd, avi, mpeg, vhs eller dvd, så giver jeg 200 kr
eller og måske Naked Space med - det er fand'me også en elendig film).

mvh
Kim

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-04 18:33

"Sparre" <christian@NOSPAMsparre.it> skrev i en meddelelse

> Sprøgsmålet er om den overhovedet kommer det for det er virkelig en
> elendig film !! den har så vidt jeg husker kun 2 min optaget i dagslys,
> resten er optaget på en meget mørk scene...

Den første scene med bugs der bliver bombet, er genbrug fra den første film.

> Se den og fryd dig over hvor dårlig en film kan laves...

Jeg zappede igennem den på 10 min, jeg vil s.. hellere se græs gro.

MVH CP

Fra : Dopedog

Dato : 25-05-04 12:17

> [...]
> hvornår kan vi forvente dette "mesterværk" i Danmark, jeg kan se den er
> kommet på markedet i Holland, så det må vel være lige om hjørnet?

Jeg HÅBER virkelig den ikke engang kommer på VHS i Danmark. For det er da
nok noget nær det mest elendige jeg har spildt min tid på i mange år :)

Fra : IPB

Dato : 25-05-04 16:42

well det ser ud til at dvd-mekka får den hjem den 14/7-2004

http://www.dvdmekka.dk/?Action=VisVare&VareID=3687

//JKT