Varmerefusion
Fra : mullerman

Dato : 24-05-04 19:06

Hej NG

Jeg har solgt min ejerlejlighed pr 1/10-03 og fik i den forbindelse lavet en
flytteaflæsning af varme. Jeg har nu modtaget regnskabet fra
administrationsselskabet, og jeg skal have penge tilbage.

Jeg har sendt køberene et brev hvori jeg har vedlagt opgørelsen fra Brunata,
samt et brev hvori jeg skriver at de skylder mig xxxx,xx kr og jeg beder dem
om at overføre pengene til min konto.

Dog er der ikke sket noget endnu?

Hvad kan jeg gøre hvis jeg ikke hører fra dem?

Jeg har snakket med administrationsselskabet, og de siger at pengene er
fratrukket den næste varmeregning, dvs at det er de nye ejere der får
pengene, og sikkert allerede har modtaget samme opgørelse som jeg har sendt
til dem.

På forhånd tak for hjælpen

Martin

Fra : Jesper Lund

Dato : 24-05-04 20:29

mullerman <billetter2003@yahoo.com> wrote:

> [...]
> pengene er fratrukket den næste varmeregning, dvs at det er de nye
> ejere der får pengene, og sikkert allerede har modtaget samme

Hvad står der i købsaftalen om refusion/efterbetaling vedr.
varmeregnskab? Administrationsselskabet har formentlig gjort opmærksom
på at beløbet vil blive opkrævet hos/udbetalt til den nye ejer.

--
Jesper Lund

Fra : mullerman

Dato : 24-05-04 20:46

"Jesper Lund" <jelu@despammed.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> varmeregnskab? Administrationsselskabet har formentlig gjort opmærksom
> på at beløbet vil blive opkrævet hos/udbetalt til den nye ejer.

Ja der står at jeg selv skal tage kontakt med køber for at få pengene.
Da jeg købte lejligheden henvendte sælger sig ikke så der beholdt jeg
pengene, men nu har jeg skrevet til den nye køber og så har jeg vel krav på
pengene. Det er også mit navn der står på refusionsopgørelsen, hvori der
står at jeg har xxxx kr til gode.

Martin