IP telefoni til 3 Trådløse tlf!
Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 24-05-04 00:40

Jeg skal opsætte 3 tlf over en ADSL-linje. 3 forskellige trådløse telefoner.
Hvad er den nemmeste og billigste måde at få 3 forskellige tlf numre på
IP-telefoni?

Er det 3 stk. Grandstream Handytone ?? (Kan man sætte 3 op samtidig på sin
Switch?)
Og hvordan kan det laves så hvis alle 3 opkald er i gang, at de blokerer
(eller prioriterer) for al øvrig trafik? Det hedder QoS??

Mvh Thomas J.

Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 24-05-04 15:51

Hej Thomas,

Du kan godt bruge 3 grandstream samtidigt, men hvis du ikke har mere end ën
ipadresse skal du nok have fat i en switch med indbygget router.

Du skal regne med ca. 100kb op og ned pr. telefon der 'er i gang'

--
mvh. Hans-Henrik Andresen
Telefon for en flad 20'er - www.telefin.dk