Pladser i Østrig efterlyses.
Fra : P.Christensen

Dato : 23-05-04 20:52

Hej, jeg efterlyser campingpladser i Østrig i området mellem Kufstein og
Innsbruck,
er der nogen der kender en eller flere evt. med pool? ( dejligt at slappe af
i efter en lang køredag)

Palle

Fra : Harry

Dato : 26-05-04 14:19

"P.Christensen" <pjc@image.dk> wrote in message news:<40b100e1@news.wineasy.se>...
> [...]
> Innsbruck,
> er der nogen der kender en eller flere evt. med pool? ( dejligt at slappe af

Prøv at se på denne danske side:
http://www.hanses-campingsider.dk/lande/austria.htm

Der er et væld af linkmuligheder på siden, bl.a. også en side med
pladser, som andre har besøgt.

Fra : Jan Kirkedal Jensen

Dato : 26-05-04 19:03

> [...]
> Innsbruck,
> er der nogen der kender en eller flere evt. med pool? ( dejligt at slappe af

Hej Palle
Vi dumpede engang ind på en plads der hedder Camping Intal" .

Man kommer til den fra afkørsel Wiesing/Achensee og kører ca 400 meter
i retningen mod Achensee.

Dvs. at det ikke er langt fra Innsbruck.

Det var en lille hyggelig plads med en lille svømmepøl og fine
toiletforhold. Der er ikke langt op i byen. Vi gik en tur, og var så
heldige at der var musik på torvet. Her spillede et stort
tyrolerorkester i lædershort med smæk og hue med fasanfjer i. Det var
lige i øjet og øret. Der blev serveret bier og snapsch. Vi havde en
herlig aften, og kørte videre næste dag. Vi har mange gange siden sagt
at hvis vi kommer forbi der igen. Så vil vi have flere overnatninger,
for det var bare et smukt og herligt sted.

Venlig hilsen
Jan

Fra : Jan Kirkedal Jensen

Dato : 26-05-04 19:07

"P.Christensen" <pjc@image.dk> wrote in message news:<40b100e1@news.wineasy.se>...

Ups. Jeg glemte at skrive dette link:

http://www.camping-inntal.at/

Følg det og få feriefornemmelser.
Venlig hilsen
Jan

Fra : P.Christensen

Dato : 29-05-04 15:52

> http://www.camping-inntal.at/
>
> Følg det og få feriefornemmelser.
> Venlig hilsen
> Jan

Takker for linket, så ser vi om vi lander dér, hvilket er meget sandsynligt
da
vi lige skal kigge os lidt om i Wattens og se
http://kristallwelten.swarovski.com/deutsch/mainFrameset.htm

Hilsen Palle

Fra : Jens

Dato : 30-05-04 08:03

"Schloss Camping" i Volders ligger 2 km fra Wattens - en udemærket lille
plads. http://www.schlosscamping.com/

Jens

Fra : Jytte

Dato : 08-06-04 12:32