funparks europa
Fra : Preben Seerup

Dato : 23-05-04 18:12

er der nogen der har nogle links til nogle funparks i europa, noget ligende
lego, playmobil land, heidepark og ligende???

Fra : Bjarne

Dato : 23-05-04 18:59

In article <40b0db34$0$487$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
   "Preben Seerup" <seerup@post.tdcadsl.dk> writes:
> er der nogen der har nogle links til nogle funparks i europa, noget ligende
> lego, playmobil land, heidepark og ligende???

Tyskland :
http://www.freizeitpark-guide.de

mvh,
Bjarne

Fra : Bent Pedersen

Dato : 25-05-04 19:58

Jep, vi var sidste år i Gardaland .... ja, ved Gardasøen. Det siges at være
i kaliber med Disney ved Paris, men der har jeg ikke været. Vi syntes det
var ganskeovervældende, såvel med forlystelser, som renhed og antallet og
kvaliteten af shows hen over dagen. Det er ganske bestemt hele prisen værd!

Håber det går ind under det du tænker på ved funparks!

Se mere på www.gardaland.it

MVH Bent Pedersen

Fra : Harry

Dato : 26-05-04 13:29

> er der nogen der har nogle links til nogle funparks i europa, noget ligende
> lego, playmobil land, heidepark og ligende???

De kan slås op på en dansk side sammen med andre gode rejseoplysninger:

http://www.hanses-campingsider.dk/attraktioner/parker.htm