nyheder
Fra : Johnny Bonde

Dato : 23-05-04 00:42

Bemærk at vort site hver dag har en musikalsk Nyhed
på forsiden

mvh Johnny
--
www.underholdningsnettet.dk

Fra : Lars

Dato : 23-05-04 03:41

Johnny Bonde wrote:

> Bemærk at vort site hver dag har en musikalsk Nyhed
> på forsiden

Bemærk at dk.opslag er et rigtig godt sted at skrive dit indlæg.

/Lars

Fra : /Ole

Dato : 23-05-04 08:06

"Johnny Bonde" <johnny.bonde@underholdningsnettet.dk> skrev i en meddelelse
> Bemærk at vort site hver dag har en musikalsk Nyhed
> på forsiden
>
> mvh Johnny
> --
> www.underholdningsnettet.dk

Og bemærk, dette er ikke en reklamegruppe. Daf over i news:dk.opslag

/Ole

Fra : Q

Dato : 23-05-04 22:45

"Johnny Bonde" <johnny.bonde@underholdningsnettet.dk> skrev i en meddelelse

Bemærk at klager kan afsendes til abuse@post.tele.dk , som jeg lige har
benyttet... Hvis bare der er mange nok der klager, skal vi nok slippe for
den narrøv..

/peter

Fra : Niels T

Dato : 24-05-04 11:54

"Q" <Q@Q.Q> wrote in message
snip

> Bemærk at klager kan afsendes til abuse@post.tele.dk , som jeg lige har
> benyttet... Hvis bare der er mange nok der klager, skal vi nok slippe for
> den narrøv..

Synes det er lige hårdt nok! Med mindre der er tale om gentagne fejlposts -
kan jo være han ik vidste bedre...(man har dog lov at tvivle). Desuden er
det vel straf nok, at han i fremtiden formentlig vil modtage en masse spam
på hans (ikke skjulte) e-mail adresse

-Niels

Fra : Q

Dato : 24-05-04 22:37

"Niels T" <FJernDETTEniels_t79@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> det vel straf nok, at han i fremtiden formentlig vil modtage en masse spam

Manden har gennem flere år spammet denne nyhedsgruppe med reklamer for hans
hjemmeside, og jeg er en af dem der er trætte af at læse hans reklamebræk

/peter

Fra : Niels T

Dato : 25-05-04 01:41

"Q" <Q@Q.Q> wrote in message

snip
> Manden har gennem flere år spammet denne nyhedsgruppe med reklamer for
hans
> hjemmeside, og jeg er en af dem der er trætte af at læse hans reklamebræk
>
> /peter

My bad, fair nok med abuse-mail!

-Niels