Redspot i Århus C
Fra : Kasper Christensen

Dato : 22-05-04 23:59

Er der nogen der kender til kvaliteten af Redspot.dk i Århus C?

Jeg har søgt på deres hjemmeside og umiddelbart ser det ikke ud til at de
dækker min kommende adresse på Åboulevarden. Kan bare næsten ikke forstå
det, da det er 100 meter fra cafeerne.

Men jeg har ligeledes søgt på andre adresser, men den har endnu ikke fundet
en adresse, som de kan leverer på, så jeg tror mere på det er der
søgefunktion der fejler.

Kasper Christensen
Multimediedesigner
http://www.kasperc.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-05-04 10:08

On Sun, 23 May 2004 00:59:14 +0200, "Kasper Christensen"
<no@email123321.com> wrote:

> [...]
>
>Men jeg har ligeledes søgt på andre adresser, men den har endnu ikke fundet
>en adresse, som de kan leverer på, så jeg tror mere på det er der

Søgefunktionen bliver da vist udelukkende brugt til at fåadresser og
email adresser ud af folkt. og når de dækker på en cafe, så dækker de
på cafe´en og ikke 100 boligere rundt om den...

Men vendt dog endelig med, at de sætter redspot op 3459 steder i
Århus, før de dækker hele byen. det er kun spots

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 23-05-04 14:19

<no@email123321.com> wrote:

> [...]
>
>Men jeg har ligeledes søgt på andre adresser, men den har endnu ikke fundet
>en adresse, som de kan leverer på, så jeg tror mere på det er der

Du kunne alternativt brprøve TSDC løsning som er gratis i 3 måneder
såfremt at man registeree sig indenn den 30/06/04
Flemming Jacobsen