Don't know much
Fra : Mads Jensen

Dato : 22-05-04 17:26

Hej NG

Er der en venlig sjæl, der kan fortælle mig hvad titlen er på den sang,
hvor blandt andet følgende linie indgår:

"Don't know much about geometry
Don't know much about anything"

Mange tak på forhånd!

mvh.
Mads
--
Mads Jensen - http://www.ddfr.dk
I have not got a suspicious email!

A: Top answers
Q: What's the most annoying thing on UseNet ?

Fra : Carl Drud

Dato : 22-05-04 17:41

On Sat, 22 May 2004 18:26:09 +0200, Mads Jensen wrote:

> Er der en venlig sjæl, der kan fortælle mig hvad titlen er på den sang,
> hvor blandt andet følgende linie indgår:
>
> "Don't know much about geometry
> Don't know much about anything"

Sam Cooke - Wonderful World

http://www.tzwaenn.de/lyrics/Sam_Cooke_-_Wonderful_World.html

Carl

Fra : David Rasmussen

Dato : 23-05-04 09:25

Carl Drud wrote:

> Sam Cooke - Wonderful World
>
> http://www.tzwaenn.de/lyrics/Sam_Cooke_-_Wonderful_World.html

Aaah... Sam Cooke... Alle bør eje mindst en Sam Cooke opsamling.

"A Change Is Gonna Come" er et meget smukt nummer.

/David

Fra : Peter G

Dato : 23-05-04 16:37

David Rasmussen skrev:

> Aaah... Sam Cooke... Alle b›r eje mindst en Sam Cooke opsamling.

Drop opsamlingen og få fat i "Live At the Harlem Square Club"
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=UIDSUB020405061939130815
&sql=A99b8b5m4tsq4

--
Regards, Peter.
Toppost[ers|s] and other annoying elements will be killfiled in silence.

Fra : Steen Jensen

Dato : 22-05-04 17:43

Mads Jensen <madsj@suspicious.raptus.dk> wrote in

> "Don't know much about geometry
> Don't know much about anything"

Hanne Boel
Don't Know Much About Love, måske?

--
Steen
Email minus 2

Fra : Nielsen

Dato : 22-05-04 20:53

"Mads Jensen" <madsj@suspicious.raptus.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er der en venlig sjæl, der kan fortælle mig hvad titlen er på den sang,
> hvor blandt andet følgende linie indgår:

Sam Cooke, Wonderful World

L. Nielsen

Fra : Carl Drud

Dato : 23-05-04 09:58

On Sun, 23 May 2004 10:24:51 +0200, David Rasmussen wrote:

> Aaah... Sam Cooke... Alle bør eje mindst en Sam Cooke opsamling.

Yep. I øvrigt rindede det mig i hu, at Wonderful World blev brugt i
filmen The Witness med Harrison Ford.

http://us.imdb.com/title/tt0090329/soundtrack

Carl

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-05-04 14:14

"Mads Jensen" <madsj@suspicious.raptus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der en venlig sjæl, der kan fortælle mig hvad titlen er på den sang,
> hvor blandt andet følgende linie indgår:

Det lyder helt rigtigt med ham Sam Cooke, men fås også med Herman's
Hermits, så er det lidt op til dit temperament, hvilken det skal være.

M.V.H.....Benny..

Fra : Morten Steen

Dato : 24-05-04 07:51

> Det lyder helt rigtigt med ham Sam Cooke, men fås også med Herman's
> Hermits, så er det lidt op til dit temperament, hvilken det skal være.

Faktisk havde Art Garfunkel også et lille hit med den i 1978. Men
gæstevokaler af Paul Simon og James Taylor. Bestemt også et lyt værd.

Morten