Arrownet/Battlenet
Fra : jørgen vorre

Dato : 22-05-04 09:15

Hejsa
Jeg har fået en problem med min internet når jeg spiller på Battlenet
(Broodwar eller Diablo2)
Jeg lagger vildt!!!!!!
I Broodwar kan jeg ikke, få bedre pin end 2 grøne, det svare til 56k modem
og i diablo2, ligger jeg på en pin 250 hvor jeg før hen, kun havde pin ca.
100.
alle mine 3 computer har samme problem, har prøvet at lægge en af dem om,
men det var det samme igen.
Har også prøvet at køre uden om router men det hjælper heller ikke.
Det startet ca. d 10 i denne mån.
Er der nogen der ved hvorfor, jeg har så høj pin tid på min Arrownet eller
hvor jeg skal henvende mig for at få hjælp?
Mit internet hos Arrownet er en 512/256
Jørgen

Fra : SoftMan Brian

Dato : 22-05-04 15:12

"jørgen vorre" <stenhojen@bknet.dk> wrote in message
> [...]
> og i diablo2, ligger jeg på en pin 250 hvor jeg før hen, kun havde pin ca.

De er fordi der er blevet ændret i ruten. Jeg går ud fra at du spiller på
europe. Trafikken går nu en tur til New York, hvor den går over i Telias
net, som så kører den tilbage over København til sverige. Før da den var på
100 gik den "kun" en tur over london & amsterdam inden den nåede tilbage til
københavn på vej til sverige.

Skriv til arrownet og hør om de ikke kan ændre vejen til europe.battle.net,
så den går til telia i den Danske Internet eXchange eller den svenske... så
skulle ping gerne komme under 50 (har selv samme problem, så jeg skriver
også en mail til dem snart om det samme).

Mvh. Brian Høy aka *SoftManb

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-05-04 10:49

On Sat, 22 May 2004 16:11:51 +0200, "SoftMan Brian"
<Brian_Hoey@hotmail.com> wrote:

> [...]
>100 gik den "kun" en tur over london & amsterdam inden den nåede tilbage til

Hmm, det er jo det samme problem som hos Tele2.. Benytter de mon deres
net, eller er det mon et problem hops flere udbydere?