Niels Anton Kjeldsen, begravet i Ålsø 1958~
Fra : Asger Kjeldsen

Dato : 22-05-04 09:07

Min bedstefar - ovennævnte, er (muligvis)begravet på Ålsø kirkegaard ved
Grenå. Hvordan får jeg det konfirmeret? og hvordan kommer jeg videre med at
følge slægten bagud?
Asger Kjeldsen

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 22-05-04 12:22

"Asger Kjeldsen" <asger.k@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Min bedstefar - ovennævnte, er (muligvis)begravet på Ålsø kirkegaard ved
> Grenå. Hvordan får jeg det konfirmeret? og hvordan kommer jeg videre med
> [...]
*************************

Har du været her ?????
Ebeltoft Byhistoriske Arkiv
Kirkegade 30, kld.
8400 Ebeltoft
postadresse:
c/o Ebeltoft Museum Juulsbakke 1 - 8400 Ebeltoft
tlf: 86- 34 49 77 el. 86 34 55 99

åbent ma-ti og to 10-15 ell. e.a.
Jakob Vedsted
Ebeltoft Kommune
--------
mener at huske de bor under en brandstation . . .
Flemming Svendsen, Korsør

Fra : Asger Kjeldsen

Dato : 22-05-04 22:36

Tak for hjælpen