Tegn billede online og gem det ?
Fra : Zalza

Dato : 21-05-04 22:23

Hej - er blevet sendt til php gruppen med min req.

Findes der et script (asp, _php_, java, andet?) der gør det muligt
at tegne et billede på en side, og efterfølgende få det
serveret som jpg, gif.. eller ligne.. Så man kan højreklikke gemme det... ?

Og/eller som evt. også bliver liggende på serveren .. i en form for
album/overigt ?

evt. en sikring så man ikke kan misbruge det ved at lave 10000xx billeder og
overfylde serveren.

Hilsen - php noob - Zalza

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 21-05-04 23:44

bestemt jeg har det selv instaleret på min egen side og det virker fint.

kig på www.jegergud.dk under sektionen tegn (direkte link er
http://www.jegergud.dk/index.php?option=tegn )

ps det er ikke min skyld folk tegner grimt.

De har også lavet en på www.com-munity.dk den ved jeg dog ikke hvordan de
har skruet sammen.

- Tonny, www.jegergud.dk

?

Fra : Zalza

Dato : 22-05-04 00:44

Hej

foreløbig tak - vil se på det - andre bud på scripts er stadig velkomne.

Har du et sted jeg kan downloade det ? Jeg er ikke så god til japansk ;)
Og evt. en vejledning ?

--
/Zazla
www.Yoo.dk

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 22-05-04 13:48

Hej Zazla

Hvis jeg kan, kan du også, mener der følger noget amerikaniseret
maskinoversæt dokumentation med. Men du kan vist også hente en færdiglavet
chatboard i php, popatis eller noget i den stil hedder det vist.

--
Tonny Jørgensen
Network administrator

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 22-05-04 14:51

"Tonny Jørgensen" <hest@jegergud.dk> wrote in message
> [...]
> maskinoversæt dokumentation med. Men du kan vist også hente en færdiglavet
> chatboard i php, popatis eller noget i den stil hedder det vist.

chatboard ? *lægger hashpiben fra sig* PAINTboard mente jeg naturligvis.

har fundet linket http://www.suteki.nu/journal/index.php

det er OekakiPoteto du skal hente

supportforum er her: http://www.suteki.nu/community/forumdisplay.php?fid=3

held og lykke med det

- Tonny, www.jegergud.dk

Fra : Zalza

Dato : 22-05-04 22:35

> har fundet linket http://www.suteki.nu/journal/index.php
>
> det er OekakiPoteto du skal hente

103 filer - det finder jeg aldrig ud af - har prøvet...
Er det den løsning du bruger - eller er der noget mere simpelt ?

--
/Zazla
www.Yoo.dk