[DVD] Matrix trilogi - nye masters og læng~
Fra : Morten DH

Dato : 21-05-04 20:50

Dette måtte jo ske...

http://www.thedigitalbits.com/rumormill.html

"Also today, a number of online retailers (including EZYDVD) are listing a
9-disc The Matrix Trilogy DVD box set for Region 4 (street date TBA). This
would supposedly include 3 discs for The Matrix, 3 discs for The Matrix
Reloaded, 2 discs for The Matrix Revolutions, and the single-disc Animatrix
DVD. Features of the set are reported to include new HD film transfers of
the films, an extended version of Reloaded with an hour of additional
footage and new documentaries, commentaries and other newly created special
edition content. We do know that Warner and the Wachowski brothers are
working on new special editions of the films, but this is the first time
we've heard about this specific release. We'll look into it and hopefully
have more information for you soon, particularly word on R1 plans."

--
Egen butik på internettet? Det er billigere end du tror - jeg kan tilbyde
komplette løsninger fra 49 euro/år.

Fra : Morten DH

Dato : 21-05-04 20:52

Fra : Martin Møller

Dato : 22-05-04 11:37

Morten DH wrote:
> [...]
> about this specific release. We'll look into it and hopefully have
> more information for you soon, particularly word on R1 plans."

Jamen, lad dem da bare ødelægge trilogien endnu mere end de allerede har
gjort.
--
/Martin Møller

- Ved svar via email - fjern SPAMFILTER i emailadressen.

Fra : Kong Kent

Dato : 22-05-04 11:50

> Jamen, lad dem da bare ødelægge trilogien endnu mere end de allerede har
> gjort.

*hehe* Det kan være, at der med kønsskiftet også er medfulgt en del George
Lucas-gener, som så er udslagsgivende i, at Matrix trilogien fremover vil
udkomme i en ny spec.ed. hvert femte år...

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 22-05-04 14:27

> Jamen, lad dem da bare ødelægge trilogien endnu mere end de allerede har
> gjort.

Det kan da kun blive bedre?

Mvh. Martin

Fra : Jacob Andersen

Dato : 23-05-04 17:45

"Martin Møller" <martinboy@hotmail.com> wrote in message

> Jamen, lad dem da bare ødelægge trilogien endnu mere end de allerede har
> gjort.

Der er sgu da ingen der har "ødelagt" den trilogi. Den er bare dårlig.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 24-05-04 13:11

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in message

> Dette måtte jo ske...
>
> http://www.thedigitalbits.com/rumormill.html

Det var godt nok træls for min pengepung - Nu skal jeg jo så til at
sætte mine tidligere indkøbte matrix-film til salg

Fra : Morten DH

Dato : 24-05-04 14:16

"Lars Hoffmann" <larshoffmann@teleline.es> skrev i en meddelelse
> Det var godt nok træls for min pengepung - Nu skal jeg jo så til at
> sætte mine tidligere indkøbte matrix-film til salg

Og filmselskaberne ved det, så de forsætter bare på den måde

Fra : Morten Bowman

Dato : 24-05-04 20:00

On Mon, 24 May 2004 15:16:15 +0200, "Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk>
wrote:

>"Lars Hoffmann" <larshoffmann@teleline.es> skrev i en meddelelse
>
>Og filmselskaberne ved det, så de forsætter bare på den måde

Ja tænk sig

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 24-05-04 22:38

Morten DH escribió / skrev

> Og filmselskaberne ved det, så de forsætter bare på den måde

Tja jeg syntes ikke det er så slemt som mange prøver at gøre det til.
Det vil da være første gang jeg køber en genudgivelse af en film. Hvis
man generelt holder lidt øje med markedet plejer det at blive anonceret
hvilke udgivelser der er værd at sætte sine penge på. Der er
naturligvis undtagelser.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

--