Pollental
Fra : Hans

Dato : 21-05-04 16:01

Skulle det være så heldigt at der er nogen som har dagens pollental for i
går og forgårs, eller ved hvor jeg kan finde dem?

/ Hans

Fra : Jane

Dato : 21-05-04 16:47

Hans skrev i <news:40ae19a3$0$3055$14726298@news.sunsite.dk>:

> Skulle det være så heldigt at der er nogen som har dagens pollental for i
> går og forgårs, eller ved hvor jeg kan finde dem?

Måske kan du regne dem ud ved at kigge på graferne hos dmi
http://www.dmi.dk/dmi/index/viden/pollen/pollenoversigt-2004-grafer.htm
men prøv da at sende dem en mail, de bider vel ikke hvoedet
af dig.

Jane

Fra : Else Holm

Dato : 21-05-04 16:59

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> skrev i en meddelelse
> [...]
<snip>

Du kan også prøve Astma- og Allergiforbundet
http://www.astma-allergi.dk/

--
Else

Fra : Hans

Dato : 21-05-04 17:01

Jane wrote:

> [...]
> http://www.dmi.dk/dmi/index/viden/pollen/pollenoversigt-2004-grafer.htm
> men prøv da at sende dem en mail, de bider vel ikke hvoedet

Tak for linket. Det passer fint med de øgede græspollen.

/ Hans