Behandlingsgaranti !?
Fra : Lasse Nygaard

Dato : 21-05-04 14:33

Jeg har fået sådan en pjece om Århus Amts behandlingsgaranti.

Men der hvor der står "UDFYLDES AF SYGEHUSET" står ingenting??

Hva gør jeg så? Skal jeg selv udfylde det (så godt jeg kan) og sende det
ind?

Hilsen
Lasse

Fra : Viggo

Dato : 22-05-04 11:35

"Lasse Nygaard" <someone@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men der hvor der står "UDFYLDES AF SYGEHUSET" står ingenting??
>
> Hva gør jeg så? Skal jeg selv udfylde det (så godt jeg kan) og sende det

Patientinformationen på amtet taler med sygehuset. Fx skal dine journal jo
også sendes til det sygehus, du vælger.
Du skal ikke udfylde det punkt.
--
Vh