Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Et portræt af en Brunskuldret Våge
Fra : Tommy Jensen

Dato : 21-05-04 07:04

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 21-05-04 08:26

"Tommy Jensen" <toj@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
news:7s6ra0ln0rbg6cgssv8ju2e45pmibdvo9f@4ax.com...

> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=75178
>

> Hvad synes I?
>

> MVH Tommy

Flot våge! ..... hvem er hejren i baggrunden??

Fra : Hans Kruse

Dato : 22-05-04 16:50

Hvis du ser her http://www.pbase.com/image/28353047 kan du se at hejren
hedder Christensen

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Carina

Dato : 21-05-04 09:01

*G* Der var en del med kameraer i ZOO i går
Flot billede.......Glæder mig til at mine egne bliver fremkaldt, dog har jeg
kun et alm Canon eos 500N kamera.
/Carina
www.aussies.dk

Fra : Lars L.

Dato : 21-05-04 09:50

Hej Carina
Kun.... - det skal du ikke være ked af det kamera har lært mig næsten alt
der er værd at vide om foto....
Det er desuden nogle søde hunde du har på din hjemmeside. Er du kendel-ejer?
MVH
Lars

Fra : Carina

Dato : 21-05-04 17:06

Hej Lars

Jeg er også rigtigt glad for det, Desværre er min tålmodighed ikke så stor
hvad angår de "lange" ventetider på at få fremkaldt billederne, så drømmen
går i retning af et 300D

Jeg er ikke Kennelejer, har kun hunde som min store interesse, bruger dem
bl.a. til at træne div lydighedsprogrammer, heelwork to music og
politihundearbejde med.

Mvh Carina
www.aussies.dk

Fra : Tommy Jensen

Dato : 21-05-04 17:43

On Fri, 21 May 2004 18:06:27 +0200, "Carina" <hybrid@aussies[f j e r n
).dk> wrote:

> [...]
>hvad angår de "lange" ventetider på at få fremkaldt billederne, så drømmen

Ja det er også et godt kamera. Mine billeder er taget med det. Jeg er
ved at gennemse de omkring 150 billeder jeg tog. Derefter kommer de
bedste op på min hjemmeside. Der er allerede billeder fra sidst jeg så
opvisningen. http://www.klein-jensen.dk/ee/list.php?exhibition=20

MVH Tommy

Fra : Hans Kruse

Dato : 22-05-04 17:02

Jeg synes du skulle komme tættere på og undgå alt det uvæsentlige.
Se her http://www.pbase.com/image/28353041/original

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : John

Dato : 21-05-04 20:20

"Tommy Jensen" <toj@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=75178
>

> Hvad synes I?

Fuglen er dejlig skarp. Synes dog du skulle prøve at lege lidt med fill-in
flash, også i dagslys. Så ville du have fået lidt mere liv i øjnene og fået
blødet de skarpe skygger lidt op.
Prøv at se den lille papillion på det første billede her:

http://www.jkhansen.dk/hunde.htm

Det er et rigtig godt eksempel (synes jeg selv

Det første billede af schäferen "Argo" er også taget med fill-in flash, som
også her har givet et glimt i øjet og har givet tegning i de mørke partier
omkring munden og inde i ørene.
Vær lige opmærksom, at der "deep-linkes" ind på min hjemmeside, så "Tilbage"
linket virker ikke korrekt...(jeg bruger frames).

--
MVH
John K Hansen