hvordan låser man et område i en template?
Fra : Kristian Bilenberg

Dato : 02-05-01 07:39

Hej kloge hoveder,

Hvordan gør man et stykke af en template uredigérbart (For eksempel en
navigationsmenu i venstre side af skærmen.)? Altså låser det, så man ikke
ved et uheld kommer til at redigere indhold, der går igen på alle siderne?

/Kristian

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 02-05-01 08:31

Brug en shared border eller en include.

Fra : Kristian Bilenberg

Dato : 02-05-01 12:25

Hej Jens Peter,

Tak for budet. Kan du uddybe det lidt? Hvis jeg anvender en shared border,
kan jeg jo stadig redigere i den. Jeg er interesseret i, at "shared border"
ikke reagerer på mine klik. Findes der nogle ekstraindstillinger, som jeg
skal ind at pille ved?

/Kristian