|
| Mailproblemer hos Tiscali? Fra : Mikael Ejberg Peders~ |
Dato : 20-05-04 09:41 |
|
Hejsa.
Er der andre der har problemer med deres email hos Tiscali? Ingen
mails sendt til mig (på *@ejberg.dk) kommer frem. Der står ikke noget
på deres driftsside. Er der nogen, der evt. ved noget nærmere?
M.v.h. Mikael
--
Mikael Ejberg Pedersen
http://www.ejberg.dk (Elektroniske dimser til modelflyvning)
| |
Bjarke Hansen (20-05-2004)
| Kommentar Fra : Bjarke Hansen |
Dato : 20-05-04 09:58 |
|
On Thu, 20 May 2004 10:41:06 +0200, Mikael Ejberg Pedersen
<mikael@ejberg.dk> wrote:
>Hejsa.
>
>Er der andre der har problemer med deres email hos Tiscali? Ingen
>mails sendt til mig (på *@ejberg.dk) kommer frem. Der står ikke noget
>på deres driftsside. Er der nogen, der evt. ved noget nærmere?
Ja jeg har haft problemer med at hente mail i omkring 2 døgn via min
*spamfilter.dk konto altså Tiscali
| |
Mikael Ejberg Peders~ (20-05-2004)
| Kommentar Fra : Mikael Ejberg Peders~ |
Dato : 20-05-04 10:10 |
|
On Thu, 20 May 2004 10:58:20 +0200, Bjarke Hansen
<bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:
>Ja jeg har haft problemer med at hente mail i omkring 2 døgn via min
>*spamfilter.dk konto altså Tiscali
Det er egentlig underligt. En gammel adresse jeg har på nospam.dk
virker fint, men ejberg.dk er helt død
M.v.h. Mikael
--
Mikael Ejberg Pedersen
http://www.ejberg.dk (Elektroniske dimser til modelflyvning)
| |
Rudi Stegen (20-05-2004)
| Kommentar Fra : Rudi Stegen |
Dato : 20-05-04 11:54 |
|
Hej Mikael Ejberg Pedersen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:
> Det er egentlig underligt. En gammel adresse jeg har på nospam.dk
> virker fint, men ejberg.dk er helt død
Det er *meget* underligt ja. Mit indtryk er (fra interne grupper, mig
selv o.a.), at det er ret tilfældigt, om den ene, anden, tredje eller
alle adresser er ramt på et vilkårligt tidspunkt.
I nogle perioder er det dog helt ligegyldigt, da alt hænger.
--
Hygge fra Århus - Rudi
| |
Stig Holmberg (20-05-2004)
| Kommentar Fra : Stig Holmberg |
Dato : 20-05-04 16:00 |
|
"Mikael Ejberg Pedersen" <mikael@ejberg.dk> wrote in message
news:dkroa0170v0rl8hrsst81crru3h2cqeh6c@news.kabelnettet.dk...
> Hejsa.
>
> Er der andre der har problemer med deres email hos Tiscali? Ingen
> mails sendt til mig (på *@ejberg.dk) kommer frem. Der står ikke noget
> på deres driftsside. Er der nogen, der evt. ved noget nærmere?
>
> M.v.h. Mikael
>
> --
> Mikael Ejberg Pedersen
> http://www.ejberg.dk (Elektroniske dimser til modelflyvning)
Me too!, jeg har et af flere problemer:
1. Kan ikke komme ind på serveren (den timer ud eller melder galt password).
2. Mails jeg ved er afsendt kommer ikke frem til mig.
3. Vedhæftede filer forsvinder, det kan være af typen, *.rar, *.jpg m.fl. -
nogle gange er "clipsen" i outlook express der men der er intet indhold.
Jeg har oplevet problemet i et stykke tid, med varierende styrke, at det er
så ustabilt er helt uacceptabelt efter min mening.
/Stig
---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system ( http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.681 / Virus Database: 443 - Release Date: 10-05-2004
| |
tobias (20-05-2004)
| Kommentar Fra : tobias |
Dato : 20-05-04 16:42 |
|
"Mikael Ejberg Pedersen" <mikael@ejberg.dk> skrev i en meddelelse
news:dkroa0170v0rl8hrsst81crru3h2cqeh6c@news.kabelnettet.dk...
> Hejsa.
>
> Er der andre der har problemer med deres email hos Tiscali?
Ja!
Siden d. 18/5 har jeg ikke kunnet modtage mail.
Hverken via mail.tiscali.dk eller mail.worldonline.dk
Tom Andersen
| |
Martin Lykkegaard (20-05-2004)
| Kommentar Fra : Martin Lykkegaard |
Dato : 20-05-04 17:22 |
|
Hej
Ringer man til service telefonen (88808080), så får man besked om at der
er problemer med at modtage mail.....
Hvis man forsøger at sende til min mail, så for man besked om "User
Unknown".....
Heldigvis har jeg da min TDC mail, som virker...
/Martin
Mikael Ejberg Pedersen wrote:
> Hejsa.
>
> Er der andre der har problemer med deres email hos Tiscali? Ingen
> mails sendt til mig (på *@ejberg.dk) kommer frem. Der står ikke noget
> på deres driftsside. Er der nogen, der evt. ved noget nærmere?
>
> M.v.h. Mikael
>
| |
Jacob Skaaning (20-05-2004)
| Kommentar Fra : Jacob Skaaning |
Dato : 20-05-04 18:32 |
|
Martin Lykkegaard wrote:
> Hej
>
> Ringer man til service telefonen (88808080), så får man besked om at
> der er problemer med at modtage mail.....
>
> Hvis man forsøger at sende til min mail, så for man besked om "User
> Unknown".....
>
> Heldigvis har jeg da min TDC mail, som virker...
>
> /Martin
>
>
> Mikael Ejberg Pedersen wrote:
>
>> Hejsa.
>>
>> Er der andre der har problemer med deres email hos Tiscali? Ingen
>> mails sendt til mig (på *@ejberg.dk) kommer frem. Der står ikke noget
>> på deres driftsside. Er der nogen, der evt. ved noget nærmere?
>>
>> M.v.h. Mikael
Jeg har samme problemer. Jeg får mine mails, men jeg bliver nogengange
afmeldt diverse mailinglister (Yahoo hosted) og får at vide at serveren
melder om User Unknown. Det er stået på over det sidste halve år, men her
siden i går har jeg næsten ikke kunnet få kontakt til deres server, den
time-outer, melder om forkert password, og opfører sig egentligt ret
ustabilt og meget, meget uprofessionelt.
Og helt enig, meget uacceptabelt! Er der en ting man regner med bare SKAL
virke hele tiden, så er det mail.
--
Jacob
http://www.imdb.com/name/nm1507094/
| |
Niels Dybdahl (20-05-2004)
| Kommentar Fra : Niels Dybdahl |
Dato : 20-05-04 22:50 |
|
> Er der andre der har problemer med deres email hos Tiscali? Ingen
> mails sendt til mig (på *@ejberg.dk) kommer frem. Der står ikke noget
> på deres driftsside. Er der nogen, der evt. ved noget nærmere?
Jeps:
- Mistede emails
- Store problemer med at komme igennem til POP3 serveren og webmail.
Det samme skete for et stykke tid siden.
Og nul information fra Tiscali.
Jeg er nu ved at flytte mine 4 postkasser til en anden udbyder og er færdig
med mail hos Tiscali.
Niels Dybdahl
| |
Rudi Stegen (20-05-2004)
| Kommentar Fra : Rudi Stegen |
Dato : 20-05-04 23:03 |
|
Hej Niels Dybdahl, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:
> Jeps:
> - Mistede emails
> - Store problemer med at komme igennem til POP3 serveren og webmail.
Du plejer ikke at bruge verbal overbudspolitik, hvorfor jeg er
nysgerrig. Hvad mener du med 'mistede mails'?
Er de sendt til dig (korrekt adresse), har Tiscalis servere taget imod
og beholdt dem, og er du sikker på, de aldrig er kommet/kommer i
postkassen?
Bemærk der pt. kan være endog ret lang forsinkelse, da en hulens bunke
mails i den aktuelle (og forhåbentlige netop overståede) situation
ligger i kø.
--
Hygge fra Århus - Rudi
| |
Nic (21-05-2004)
| Kommentar Fra : Nic |
Dato : 21-05-04 00:22 |
|
"Berørt: Brugere af mail.tiscali.dk
Vi har i dag problemer med forsinkelser på indgående post.
Der kan også opleves lange svartider på POP3 og ved brug
af webmail. Dette gælder dog ikke for alle brugere.
Vi har set nogle enkelte eksempler på at post er blevet afvist,
men i disse tilfælde er afsenderen blevet gjort opmærksom på
det. Post er altså ikke blot forsvundet.
Vi arbejder hårdt på at løse problemerne og vender tilbage med
en ny status fredag morgen.
Vi beklager meget de gener disse problemer giver vores kunder
og beklager den sene udmeldning."
Sateme sent de er ude. Somethings never change. Jeg var kunde i 4 år. Min
linje's oppetid var meget imponerende, men resten - det skulle
politianmeldes.
| |
Palle Jensen (21-05-2004)
| Kommentar Fra : Palle Jensen |
Dato : 21-05-04 07:39 |
|
Den 21 maj 2004 mumlede Nic noget i denne stil:
> Vi har set nogle enkelte eksempler på at post er blevet afvist,
Fnis
I går fik jeg alt tilbage som var sendt til Tiscali adresser... Men
det ser da ud til at køre igen. Man bliver bare lidt i tvivl om om
dem i den anden ende modtager noget...
--
Palle Jensen
| |
Ukendt (21-05-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 21-05-04 06:57 |
|
On Fri, 21 May 2004 00:02:33 +0200 skrev Rudi Stegen <newsnospam@stegen.dk> .
>Du plejer ikke at bruge verbal overbudspolitik, hvorfor jeg er
>nysgerrig. Hvad mener du med 'mistede mails'?
>
>Er de sendt til dig (korrekt adresse), har Tiscalis servere taget imod
>og beholdt dem, og er du sikker på, de aldrig er kommet/kommer i
>postkassen?
>
>Bemærk der pt. kan være endog ret lang forsinkelse, da en hulens bunke
>mails i den aktuelle (og forhåbentlige netop overståede) situation
>ligger i kø.
Rudi...kommer til at tænke på Mette med hendes bouncende mails...og nu ser det
ud til at det er noget alle skal have fornøjelsen af at mærke....er du ikke lidt
bekymret selv...?
VH Martin
| |
Rudi Stegen (21-05-2004)
| Kommentar Fra : Rudi Stegen |
Dato : 21-05-04 21:52 |
|
Hej Martin Østerberg, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:
> Rudi...kommer til at tænke på Mette med hendes bouncende
> mails...og nu ser det ud til at det er noget alle skal have
> fornøjelsen af at mærke....er du ikke lidt bekymret selv...?
Ikke specielt bekymret men da irriteret. Trods alt er der forskel på,
om:
1. Noget bouncer uhyre sjældent, tilfældigt og ingen aner, det sker.
2. At når der går ged i mailserverne, bouncer nogle mails med en
vildledende/forkert fejlkode (om hvorfor den ikke kunne afleveres).
Dem hos Tiscali Danmark er fuldt opmærksomme på det, og de forsøger at
få lov til at ændre den fejlmeddelelse.
--
Hygge fra Århus - Rudi
| |
Ukendt (03-06-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 03-06-04 12:01 |
|
On Fri, 21 May 2004 22:51:37 +0200 skrev Rudi Stegen <newsnospam@stegen.dk> .
>Ikke specielt bekymret men da irriteret. Trods alt er der forskel på,
>om:
>
>1. Noget bouncer uhyre sjældent, tilfældigt og ingen aner, det sker.
>
>2. At når der går ged i mailserverne, bouncer nogle mails med en
>vildledende/forkert fejlkode (om hvorfor den ikke kunne afleveres).
>Dem hos Tiscali Danmark er fuldt opmærksomme på det, og de forsøger at
>få lov til at ændre den fejlmeddelelse.
Ser det ikke er sket endnu...
<xxxxxxxx@image.dk>:
212.54.64.159 does not like recipient.
Remote host said: 550 RCPT TO:<xxxxxxxx@image.dk> User unknown
Giving up on 212.54.64.159.
Og det er image-club-help@list.wol.dk der er afsenderen af denne besked....
Intet på driftsiden (som sædvanligt), gud ved hvem der ellers får den besked når
de prøver at sende til mig....
VH Martin
| |
Rudi Stegen (03-06-2004)
| Kommentar Fra : Rudi Stegen |
Dato : 03-06-04 13:21 |
|
Hej Martin Østerberg, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:
>> Dem hos Tiscali Danmark er fuldt opmærksomme på det, og de
>> forsøger at få lov til at ændre den fejlmeddelelse.
>
> Ser det ikke er sket endnu...
Det tog ca. 1½ år, før Italien trods intensivt fra alskens teknikere
pres gav grønt lys for, at man måtte nedlægge mailadresser på
webhotellerne. Bortset fra politiske omvæltninger er italienere jo ikke
lige netop kendt for at ride samme dag, som de sadler.
Jeg ved ikke, hvornår de (Teknik, forstås) blev klar over, at det
aktuelle system returnerede med en 550-fejl uanset fejltype, men
formentlig samme dag eller dagen før, de bad om at måtte ændre det.
Nu tager det dog næppe så lang tid som det med postkasserne, da der jo
ikke er noget juridisk indblandet. Men ligefrem at sidde og kigge på
uret, mens man venter, tyder ikke på den store realitetsfornemmelse
--
Hygge fra Århus - Rudi
| |
Ukendt (03-06-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 03-06-04 19:14 |
|
On Thu, 03 Jun 2004 14:20:33 +0200 skrev Rudi Stegen <newsnospam@stegen.dk> .
>Nu tager det dog næppe så lang tid som det med postkasserne, da der jo
>ikke er noget juridisk indblandet. Men ligefrem at sidde og kigge på
>uret, mens man venter, tyder ikke på den store realitetsfornemmelse
Rudi....det er mere fordi fejlen er kommet igen jeg skriver, jeg er fuldt ud
klar over at Manãna (eller hvordan det nu staves) er lingua franca i
hovedsædet, men at det stadig sker at der kommer 550'ere er ikke betryggende,
uanset om de er sande eller falske.
Martin
| |
Rudi Stegen (04-06-2004)
| Kommentar Fra : Rudi Stegen |
Dato : 04-06-04 13:47 |
|
Hej Martin Østerberg, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:
>> Men ligefrem at sidde og kigge på uret, mens man venter, tyder
>> ikke på den store realitetsfornemmelse
>
> Rudi....
Jeg trængte grusomt til at tirre dig lidt, da jeg dybt savner vores
interne drillerier, efter du forsvandt. Det lykkedes altså
> det er mere fordi fejlen er kommet igen jeg skriver
Men dér begik jeg en fejl. Jeg troede, jf. Martins (altså den anden
Martin, MHR) og din snak senere, at du *havde* kigget nærmere på mailen
og bemærket dens dato.
Jeg fik selv dagen forinden - vist 2. juni - en af slagsen (en af de
test jeg postede, da mailservererne gik i stejke).
--
Hygge fra Århus - Rudi
| |
Martin Rasmussen (03-06-2004)
| Kommentar Fra : Martin Rasmussen |
Dato : 03-06-04 21:43 |
|
<Martin Østerberg> skrev i en meddelelse
news:40bf04ca$0$166$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> Ser det ikke er sket endnu...
Den fik jeg også i dag, men...
> <xxxxxxxx@image.dk>:
> 212.54.64.159 does not like recipient.
> Remote host said: 550 RCPT TO:<xxxxxxxx@image.dk> User unknown
> Giving up on 212.54.64.159.
Længere nede i mailen står:
Date: 22 May 2004 19:54:52 -0000
Det er (i hvert fald i mit tilfælde) en gammel mail ezmlm reagerer på. Mon
ikke det samme er tilfældet hos dig?
> Intet på driftsiden (som sædvanligt), gud ved hvem der ellers får den
besked når
> de prøver at sende til mig....
Hvis det samme er tilfældet hos dig, så ville jeg skynde mig at trække
ovenstående tilbage, hvis jeg var dig
--
Med venlig hilsen
Martin Rasmussen
| |
Ukendt (03-06-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 03-06-04 22:35 |
|
On Thu, 3 Jun 2004 22:42:49 +0200 skrev "Martin Rasmussen"
<emmaps@worldonline.dk.invalid> .
>Hvis det samme er tilfældet hos dig, så ville jeg skynde mig at trække
>ovenstående tilbage, hvis jeg var dig
Det var faktisk det samme...22/5...jeg laver et strategisk, aggresivt og truende
tilbagetog...
Men godtnok sært den dukker op så længe efter....
Martin
| |
Martin Rasmussen (03-06-2004)
| Kommentar Fra : Martin Rasmussen |
Dato : 03-06-04 23:01 |
|
<Martin Østerberg> skrev i en meddelelse
news:40bf997c$0$167$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> Det var faktisk det samme...22/5...jeg laver et strategisk, aggresivt og
truende
> tilbagetog...
Fair nok.
> Men godtnok sært den dukker op så længe efter....
Tror det er ezmlm, der er smart. I stedet for at prøve igen med det samme og
risikere at drage en forhastet konklussion, så venter den lidt. Må svare til
at ringe til en og få optaget. Prøve igen med det samme, og ud fra det
konkludere at at vekommende altid taler i telefon
--
Med venlig hilsen
Martin Rasmussen
| |
Niels Dybdahl (21-05-2004)
| Kommentar Fra : Niels Dybdahl |
Dato : 21-05-04 08:58 |
|
> > Jeps:
> > - Mistede emails
> > - Store problemer med at komme igennem til POP3 serveren og webmail.
>
> Du plejer ikke at bruge verbal overbudspolitik, hvorfor jeg er
> nysgerrig. Hvad mener du med 'mistede mails'?
2 emails sendt fra mit arbejde til min private adresse kom tilbage fra
Tiscali til arbejdet med en meddelelse om at kontoen ikke eksisterede. Min
private adresse er niels at dybdahl.dk. Den blev indtil i går aftes
automatisk videresendt til nielsdybdahl at tiscali.dk, så det at der
overhovedet kommer en fejlmelding fra Tiscali, viser at der ikke er nogen
stavefejl eller lignende i adressen.
Nogle (bla Tiscali) vil sikkert argumentere med at emailen ikke er tabt,
idet afsenderen har fået besked om at emailen ikke er afleveret. Men sådan
ser jeg nu engang ikke på det. Specielt ikke når jeg har ovennævnte
viderestilling på. Teknisk ukyndige kan ikke se sammenhængen mellem
nielsdybdahl at tiscali.dk med niels at dybdahl.dk
Det er acceptabelt at emailsystemer er nede i et stykke tid, så emails
bliver forsinkede, men det der sker nu er uacceptabelt.
Sidst det skete regnede jeg med at Tiscali ville lære af det og sørge for at
det aldrig skete igen, så der blev jeg hos Tiscali. Men nu ser det ud til at
Tiscali har kørt videre med samme usikre system og der er ingen udmeldinger
om at de vil rette op på det for alvor.
Niels Dybdahl
| |
Niels Dybdahl (21-05-2004)
| Kommentar Fra : Niels Dybdahl |
Dato : 21-05-04 09:08 |
|
> > > Jeps:
> > > - Mistede emails
> > > - Store problemer med at komme igennem til POP3 serveren og webmail.
> >
> > Du plejer ikke at bruge verbal overbudspolitik, hvorfor jeg er
> > nysgerrig. Hvad mener du med 'mistede mails'?
>
> 2 emails sendt fra mit arbejde til min private adresse kom tilbage fra
> Tiscali til arbejdet med en meddelelse om at kontoen ikke eksisterede.
Jeg har lige checket, hvornår jeg sidst så problemet:
Den 24. marts 2004 mellem kl 14 og 20 meldte systemet ligeledes at min
mailkonto ikke eksisterede. Dengang var der slet ikke noget på Tiscalis
driftsstatus om problemet. Det blev diskuteret i xdsl gruppen.
Niels Dybdahl
| |
Jacob Skaaning (21-05-2004)
| Kommentar Fra : Jacob Skaaning |
Dato : 21-05-04 18:21 |
|
Niels Dybdahl wrote:
>>>> Jeps:
>>>> - Mistede emails
>>>> - Store problemer med at komme igennem til POP3 serveren og
>>>> webmail.
>>>
>>> Du plejer ikke at bruge verbal overbudspolitik, hvorfor jeg er
>>> nysgerrig. Hvad mener du med 'mistede mails'?
>>
>> 2 emails sendt fra mit arbejde til min private adresse kom tilbage
>> fra Tiscali til arbejdet med en meddelelse om at kontoen ikke
>> eksisterede.
>
> Jeg har lige checket, hvornår jeg sidst så problemet:
> Den 24. marts 2004 mellem kl 14 og 20 meldte systemet ligeledes at min
> mailkonto ikke eksisterede. Dengang var der slet ikke noget på
> Tiscalis driftsstatus om problemet. Det blev diskuteret i xdsl
> gruppen.
Dagens fejlmeddelelse:
Message number 1 could not be retrieved. Account: 'pop3.tiscali.dk', Server:
'pop3.tiscali.dk', Protocol: POP3, Server Response: '-ERR cannot open disk
file error 2', Port: 110, Secure(SSL): No, Server Error: 0x800CCC90, Error
Number: 0x800420CD
Øh, fedt!
--
http://www.imdb.com/name/nm1507094/
| |
Rudi Stegen (21-05-2004)
| Kommentar Fra : Rudi Stegen |
Dato : 21-05-04 21:42 |
|
Hej Niels Dybdahl, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:
>> Du plejer ikke at bruge verbal overbudspolitik, hvorfor jeg er
>> nysgerrig. Hvad mener du med 'mistede mails'?
>
> 2 emails sendt fra mit arbejde til min private adresse kom tilbage
> fra Tiscali til arbejdet med en meddelelse om at kontoen ikke
> eksisterede.
Oho! Og godt.
Dvs. det er selvfølgelig alt andet end godt, at den returnerer med
den misvisende fejlkode. Men det var i det mindste noget, jeg
vidste.
Min nysgerrighed skyldtes (som gættet, ser jeg) frygt for, at mails
var forsvundet i den blå luft, hvilket gudskelov ikke var tilfældet.
> Nogle (bla Tiscali) vil sikkert argumentere med at emailen ikke er
> tabt, idet afsenderen har fået besked om at emailen ikke er
> afleveret.
Jeg hører også til "nogle".
Men forstå mig ret:
Jeg synes, der er en verden til forskel på, om afsenderen får en -
omend nok så misvisende - besked om, at mailen ikke er leveret,
eller om mailen blot forsvinder i den blå luft uden at lade nogen
vide noget som helst.
Men jeg synes selvfølgelig også, det er meget uheldigt, at serverne
returnerer med en misvisende grund til, at mailen ikke kunne
afleveres.
> Det er acceptabelt at emailsystemer er nede i et stykke tid, så
> emails bliver forsinkede, men det der sker nu er uacceptabelt.
Det er vi bestemt enige i.
> Sidst det skete regnede jeg med at Tiscali ville lære af det og
> sørge for at det aldrig skete igen
Ak... Det kommer an på, hvad du mener med Tiscali. Du ved,
NytSystem, NyPolitik, NyHvemBestemmerHvad etc. Der er som bekendt
gået Italien i temmelig meget
Nu er det endda semiofficielt, så at sige (og vi kan meget passende
bruge Peters fine dims, da han er blandt de brugere, der flittigst
og med god grund har kritiseret den fejlkode):
< http://news.ter.dk/?article=%3Cslrncase88.pp3.michaelnospam@kamel.legart.dk%3E&server=news.tiscali.dk>
--
Hygge fra Århus - Rudi
| |
Hans (21-05-2004)
| Kommentar Fra : Hans |
Dato : 21-05-04 21:47 |
| | |
Allan Joergensen (21-05-2004)
| Kommentar Fra : Allan Joergensen |
Dato : 21-05-04 21:53 |
| | |
Rudi Stegen (21-05-2004)
| Kommentar Fra : Rudi Stegen |
Dato : 21-05-04 21:57 |
|
Hej Hans, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:
> Jøsses kinajsere - Vil du dermed antyde, at de ikke har interne
> folk på egne servere som klarer de daglige problemer?
Nej, det vil jeg bestemt ikke antyde, for det har de selvfølgelig.
Hvad jeg siger er blot, at der lokalt på en del områder er snævre
grænser for, hvad man må ændre.
At mailadresser i lange tider ikke kunne nedlægges på Tiscalis
webhoteller skyldtes ikke, at deres udviklere og sysadminer ikke ren
teknisk kunne fikse det. Men de måtte ikke, før der - omsider - blev
givet grønt lys fra højere sted.
--
Hygge fra Århus - Rudi
| |
Hans (21-05-2004)
| Kommentar Fra : Hans |
Dato : 21-05-04 22:27 |
|
Rudi Stegen wrote:
> Hej Hans, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:
>
> > Jøsses kinajsere - Vil du dermed antyde, at de ikke har interne
> > folk på egne servere som klarer de daglige problemer?
>
> Nej, det vil jeg bestemt ikke antyde, for det har de selvfølgelig.
>
> Hvad jeg siger er blot, at der lokalt på en del områder er snævre
> grænser for, hvad man må ændre.
>
> At mailadresser i lange tider ikke kunne nedlægges på Tiscalis
> webhoteller skyldtes ikke, at deres udviklere og sysadminer ikke ren
> teknisk kunne fikse det. Men de måtte ikke, før der - omsider - blev
> givet grønt lys fra højere sted.
Jeg kan sagtens følge dig nu.
Suk - Rom bliver altså igen ikke bygget på én dag. Stadigvæk samme
tilstande.
/ Hans
| |
iddqd (21-05-2004)
| Kommentar Fra : iddqd |
Dato : 21-05-04 09:33 |
|
Rudi Stegen wrote:
> Hej Niels Dybdahl, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:
>
>
>>Jeps:
>>- Mistede emails
Jeg kan tilføje at ud af min normale postmængde på 100+ mails per dag
via Tiscali, mest spam da det er en gamel konto, så er mængden de sidste
par dage faldet til ca. 1/4. Resten må man så formode er bouncet hvilket
ikke ligefrem lover godt.
Heldigvis har jeg i nogle uger været på vej over på en ny mail adresse,
så jeg har nok kun mistet et par nyhedsbreve udover selvfølgelig nogle
favorable tilbud om porno/viagra/software/...
Mvh
Bruno
--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)
More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.
| |
|
|