Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Link til kameratest test
Fra : Kim Skovsby

Dato : 19-05-04 16:23

Klassisk fejl... Undskyld.. Jeg fik selvfølgelige ikke lige lagt linket til
kameratesten med i min første meddelelse.

www.kamerahuset.dk Se link til test nederste på forsiden.

Mvh.

Kim Skovsby

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 19-05-04 17:25

Kim Skovsby wrote:

> Klassisk fejl... Undskyld.. Jeg fik selvfølgelige ikke lige lagt linket til
> kameratesten med i min første meddelelse.
>

> www.kamerahuset.dk Se link til test nederste på forsiden.

Henstilling:

Dit indlæg er reklame spam for kamerahuset, det er off-topic og
uønsket her i fotogruppen, den type indlæg hører kun hjemme i
news.dk.opslag.internet læs mere om korrekt brug af nyheds-
grupperne på www.usenet.dk

FUT: news.dk.admin.netikette

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Jens B

Dato : 19-05-04 18:55

"Kim Skovsby" <kim@skovsby.dk> skrev i en meddelelse
> Klassisk fejl... Undskyld.. Jeg fik selvfølgelige ikke lige lagt linket
til
> kameratesten med i min første meddelelse.
>

> www.kamerahuset.dk Se link til test nederste på forsiden.

Det kan godt være at det bare er mig der er blind, men jeg kan ikke finde
selve testen...kun en test-beskrivelse?

Jens

Fra : Casper Bang

Dato : 19-05-04 18:56

> Det kan godt være at det bare er mig der er blind, men jeg kan ikke finde
> selve testen...kun en test-beskrivelse?

Klik på billedet af et af kameraerne, og du kommer til testen af dette
kamera

Fra : Jens B

Dato : 19-05-04 19:04

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> skrev i en
meddelelse news:40ab9fad$0$875$bc7fd3c@news.sonofon.dk...

> Klik på billedet af et af kameraerne, og du kommer til testen af dette
> kamera

Ah...det er bare lavet lidt rodet, for nogle af resultaterne var med i
test-beskrivelsen. F.eks. ram-skrivehastigheden osv, så derfor undrede det
mig over hvor alle de andre resultater var.

Jens

Fra : Kaj Dahl

Dato : 19-05-04 22:35

Jeg har med interesse læst dine test, og jeg synes absolut at dit indlæg
hører til i denne gruppe.
At du arbejde i kamerahuset gør jo ikke din test mindre interessant for os
andre.

Venlig hilsen
Kaj Dahl

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 19-05-04 22:48

Kaj Dahl wrote:

> [...]
> hører til i denne gruppe.
> At du arbejde i kamerahuset gør jo ikke din test mindre interessant for os

Næ det næste bliver bare, at alle de øvrige fotohandlere også laver
nogle subjective kameratests, så de på samme måde kan annoncere for
deres forretnings-hjemmesider her i gruppen...

FUT: news:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Børge Larsen

Dato : 20-05-04 06:20

Jeg tilslutter mig hvad Kaj har skrevet. Det er dejlig med en testside og så
på dansk, guf. Kim,s test er betydelig bedre end dem man læser i
fotobladene. Og så det med reklameværdien, så kan jeg ikke se problemet, man
bestemmer da selv hvor grejet købes.

Fra : TC

Dato : 19-05-04 22:58

"Kim Skovsby" <> skrev i en meddelelse
> Klassisk fejl... Undskyld.. Jeg fik selvfølgelige ikke lige lagt linket til
> kameratesten med i min første meddelelse.

> [...]
Gnidret, uoverskueligt, tungt, opgivet.

Mvh.
Tommy