Earplugs
Fra : Bach|DK|

Dato : 19-05-04 07:34

Er der noget som kan anbefale nogle gode earplugs. Altså ikke ørebøffer
men plugs til ørene?

De skal være med en god lang ledning og selvfølgelig sidde godt fast i
ørernene.

--
Michael Bach

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 19-05-04 10:32

Hej Bach.

> De skal være med en god lang ledning og selvfølgelig sidde godt fast i
> ørernene.

Jeg kan anbefale nogen fra Sony. De koster ca. 80 kr. og kan købes stort set
alle steder. Jeg købte mine i A-Z sidste år og de fungere rigtig godt.

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-05-04 16:11

Bach|DK| skrev:

> Er der noget som kan anbefale nogle gode earplugs. Altså ikke
> ørebøffer men plugs til ørene?

Hvis du søger en god lydkvalitet, så prøv at stille det samme spørgsmål
i dk.teknik.lyd

Jesper G. Poulsen