WOL - Flowstops
Fra : SirWheels©

Dato : 01-05-01 23:30

Hey... er der andre der oplever særdeles mange flowstops hos WOL ... det har
været hos min kæreste 1-2 uger nu.

Eller er det et windows-fænomen at computeren selv kan finde på at generere
flowstops? Det mener jeg at have hørt... har også lavet det en gang, men
ANER ikke hvad jeg gjorde, hehe.

--
Regards/Hilsen
SirWheels©

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 01-05-01 23:39

"SirWheels©" <madbusiness@_remove_post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hey... er der andre der oplever særdeles mange flowstops hos WOL ... det
har
> været hos min kæreste 1-2 uger nu.

Er det alle sites/steder/FTP du oplever flowstop på ?

Prøv evt at hente noget fra WOL's download-cache ( hvis den stadig
existerer ), der burde være fuld drøn på.

En lille gratis ok net-util du evt kan bruge, det er VitalAgentIT fra
LucentTechnologies.
http://www.ultraviking.dk/maps/vitalagent.exe

-------------
Best regards
Henrik Aarfeldt
Data Maintenance Team
#mobilix AS12435
HA3180-RIPE
Dette indlæg repræsenterer min private holdning/mening.

Fra : Christian Andersen

Dato : 01-05-01 23:41

Snuggle Puss and SirWheels© sat in a meadow and agreed on this:

>Eller er det et windows-fænomen at computeren selv kan finde på at generere
>flowstops? Det mener jeg at have hørt... har også lavet det en gang, men
>ANER ikke hvad jeg gjorde, hehe.

Hvis du har et netkort i computeren, kan du give det en fast
IP-adresse, som for eksempel 192.168.0.1.

Det burde hjælpe.

--
Mvh, Christian

Bliv fri for spam! - http://www.sneakemail.com

Fra : Peter T.

Dato : 02-05-01 07:16

"SirWheels©" <madbusiness@_remove_post.cybercity.dk> wrote in message
> Hey... er der andre der oplever særdeles mange flowstops hos WOL ...

Jeg oplever ikke noget flowstop hos WOL med mit højteknologiske 33.6 modem.
:)

Mvh. Peter T.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 02-05-01 09:23

On Wed, 2 May 2001 00:30:15 +0200, SirWheels©
> [...]

>flowstops? Det mener jeg at have hørt... har også lavet det en gang, men

Hvilken opkobling? Hvis ISDN kan det måske hjælpe at slå software
komprimering fra. (muligvis også hvis ikke ISDN, det ved jeg bare ikke).

--
Mvh. Stefan
Website: http://ghashul.dk/