Køb af brugt CV!
Fra : Preben og Charlotte

Dato : 16-05-04 15:23

Hejsa!!
Er der nogen som kan fortælle os hvad vi skal kigge efter når vi skal ud og
købe en brugt CV. Det er første gang vi selv skal ud og investere i et sådan
"dyr", men har dog før lånt en.
Vi har kigget på en Adria fra 1988,- er der nogen "fælder" ved dem??

MVH.
Charlotte og Preben

Fra : Jens

Dato : 19-05-04 16:42

"Preben og Charlotte" <kildeparken@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sådan
> "dyr", men har dog før lånt en.
> Vi har kigget på en Adria fra 1988,- er der nogen "fælder" ved dem??

Fugtskader, fugtskader og så lige fugtskader!

Jeg kender ikke den vogn I skal se på, så mine anbefalinger gælder alle
campingvogne - især med den alder.

Derefter skal man se efter dækkens tilstand (revner i karkasse er et tegn på
gamle dæk)

Hvis I køber af forhandler så forlang en gastest og en fugttest gennemført
som en del af handlen.

De mekaniske ting som lejer og bremser bør være i orden når den er synet for
nylig (og det skal den være for at kunne skifte ejer), ellers forlang også
et mekanisk eftersyn.

Et køleskab fra 1988 vil ofte have en reduceret køleevne i.f.t. et
nyt/nyere, men at forlange et nyt køleskab er nok at stramme den. Om
køleskabet er OK finder I ikke ud af før I holder i 35 graders varme i
Sydfrankrig.

Mvh

Jens