iMovie problemer:
Fra : Peter Theglev

Dato : 18-05-04 14:59

Hejsa

Sidder og laver lidt iMovie (Ver.4) på min G5.
Det er en koncertoptagelse fra Tivoli, hvor en gruppe spiller en masse
numre.
I min iMovie sidder jeg og fedter med at skrive sangtitlerne ind som en
"Titel" i programmet, men der er et problem: Lyden bliver mærkbart
lavere i den tid titlen "blender" sammen med billedmaterialet.

Snakker jeg sort, eller er der nogen, der har en løsning/forklaring?

Mvh. Peter

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 19-05-04 23:10

Peter Theglev <123@123.dk> wrote:

> Snakker jeg sort, eller er der nogen, der har en løsning/forklaring?

Dersværre har jeg ingen løsning, men kan kun sige, at jeg oplever det
samme.

--
Mvh Martin

Fra : Peter Theglev

Dato : 24-05-04 07:44

Martin Bredthauer wrote:

> Dersværre har jeg ingen løsning, men kan kun sige, at jeg oplever det
> samme.

Jeg fandt en løsning: "Udskil" lyden - så er problemet væk, men det må
sq være en bug i programmet.

/Peter

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 24-05-04 14:46

Peter Theglev <123@123.dk> wrote:

> Jeg fandt en løsning: "Udskil" lyden - så er problemet væk, men det må
> sq være en bug i programmet.

jeg tror ikke det er en bug: Ved udskil får du særskilte lydspor som du
kan bestemme over. Når du ikke udskiller bliver alt mikset sammen, og
desværre er iMovie for dum til at se, at der ikke er informationer på
lydsporet, og din oprindelige lyd forringes.....

ikke nogen bug: det er s(t)ygt

venlig hilsen

Martin

-- and don't forget to boogie