Supervind.dk - komogvind.dk
Fra : [NH]7H

Dato : 18-05-04 14:51

Hej

Nogen der ved hvad jeg skal gøre for at køre subj. på min 17" powerbook???

Venligst

Bo

Fra : Jonas Voss

Dato : 18-05-04 15:20

In dk.edb.mac, sofus@post1.tele.dk wrote:

> Nogen der ved hvad jeg skal g?re for at k?re subj. p? min 17" powerbook???

Oplever du da problemer med siderne? I givet fald hvilke?

--
| Jonas @ 55.68 , 12.57 | <http://blog.verture.net/> |

BOFH-excuse: Budget cuts forced us to sell all the
power cords for the servers.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 20-05-04 19:41

[NH]7H <sofus@post1.tele.dk> wrote:

> Hej
>
> Nogen der ved hvad jeg skal gøre for at køre subj. på min 17" powerbook???

Taste dem ind i Safari !

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Michel Christensen

Dato : 20-05-04 22:23

On 5/20/04 8:41 PM, in article
1ge3qs4.tlqpi41m1a05pN%jesper@XXXXXXXXXgylling.net, "Jesper Haaber Gylling"
<jesper@XXXXXXXXXgylling.net> wrote:

> Taste dem ind i Safari !

Det er desværre ikke nok, da Safari ikke vil trække det java der er på de
sider. Brug FireFox. http://mozilla.org/products/firefox/

/michel

Fra : [NH]7H

Dato : 25-05-04 10:55