im just a teenage.......??????
Fra : Christian Trier

Dato : 01-05-01 05:53

Hej Allesammen
Jeg har rigtig længe ledt efter en sang så jeg håber der er en der kan
hjælpe mig. Det er en sang til en ny film og det er en kvinde der synger. I
omkvædet er der en helt vildt fed guitar og det lyder omtrent sådan " im
just a teenage (ka ik huske mere) uhhhhhhuhhhhhh" =O) Det minder lidt om
Blink 182 eller sådan, men det er ret svært at beskrive. Håber der en der
ved det.

Venlig Hilsen Christian Trier

Fra : Jacob Holm

Dato : 01-05-01 22:41

Christian Trier wrote:

> [...]
> Blink 182 eller sådan, men det er ret svært at beskrive. Håber der en der

Hmm, er det ikke fra filmen Loser? Jeg synes det kunne lyde som enten, som du
siger, Blink 182, eller måske nærmere Everclear, der vist nok har et par numre
på soundtrack'et. De synger vist noget med "I'm just a teenage student..."

Håber det kan hjælpe lidt.

Mvh. Jacob.

P.S. Kig lige på dit ur på computeren

Fra : Jacob Holm

Dato : 01-05-01 22:45

Jacob Holm wrote:

> [...]
> på soundtrack'et. De synger vist noget med "I'm just a teenage student..."

Ups, var vist lidt for hurtig.

check lige denne side: http://musicwordz.virtualave.net/w/wheatus/teenage.shtml

Det er med nogen, der hedder Wheatus, og sangen hedder åbenbart "Teenage Dirtbag";
kunne vel godt være den.

Selv de bedste kan vel fejle

Mvh. Jacob.

Fra : Christian Trier

Dato : 02-05-01 23:00

Jacob Holm <jacob.hj@abk.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3AEF2E4F.8D16B55@abk.auc.dk...

> [...]
http://musicwordz.virtualave.net/w/wheatus/teenage.shtml

> Det er med nogen, der hedder Wheatus, og sangen hedder åbenbart "Teenage

Tusind tak for hjælpen, så kan jeg sover roligt igen. Forresten er det ik
fordi der er en "explicit" version og en hvor de har fjernet alle fy ordene.
Jeg er ret sikker på at jeg har hørt den hvor de synger Im just a teenage
student..... istedet for dirtbag. Amrikanerne er jo ret hys med det der. Jeg
ved ik om det er rigtig. Men tusind tak for hjælpen anyway....PS forsangeren
er ik en kvinde men en mand men han lyder sq som om han har fået en i
klodserne =O)

Venlig hilsen Christian

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 03-05-01 10:21

"Christian Trier"
> [...]
> student..... istedet for dirtbag. Amrikanerne er jo ret hys med det der.

Jeg tror ikke, dirtbag er blandt de ord, amerikanerne er overfølsomme
over for. Det skulle derfor undre mig, om din udlægning er korrekt.

--
Peter Brandt Nielsen
ny hjemmesideadresse: http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Jacob Holm

Dato : 03-05-01 11:32

Peter Brandt Nielsen wrote:

> "Christian Trier"

Hejsa

Dette er et svar til Christian Trier, kunne du ikke sætte din Outlook (Express)
til at bruge "Re:" frem for "Sv:" som den jo sikkert bruger. Mange newsservere,
deriblandt Sunsite, filtrerer alle svar, der begynder med "Sv:" fra, så derfor kan
jeg og mange andre ikke se dine svar.

Mvh. Jacob

Fra : John Fogde

Dato : 06-05-01 14:11

Der er en censureret version af Teenage Dirtbag, men det er ikke
Dirtbag, men ordet Gun i sætningen "He brings a gun to school", der er
fjernet. Ordet Ass er af en eller anden grund ikke fjernet i den
version.

John

Fra : nikolaj borg

Dato : 06-05-01 14:47

"John Fogde" <john@warhol.dk> wrote in message
> [...]
> Dirtbag, men ordet Gun i sætningen "He brings a gun to school", der er
> fjernet. Ordet Ass er af en eller anden grund ikke fjernet i den

Kan det være en engelsk censureret version måske? De englændere lader til at
have et lettere anstrengt forhold til skydevåben efter dunblane (?) sagen
for en del år siden - jeg mindes at gruppen gun tog navneforandring til
G.U.N kort tid efter.

/Nikolaj

Fra : Jens Laursen

Dato : 01-05-01 22:45

"Jacob Holm" <jacob.hj@abk.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm, er det ikke fra filmen Loser?

"Teenage Dirtbag"
Performed by Wheatus

http://us.imdb.com/Soundtracks?0217630

/Jens

Fra : :-:Janner®:-:

Dato : 02-05-01 17:42

Den er ang mas på Napster ,,, søg med med titlen angivet *S*

Hygge jer