Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
musik CD afgift
Fra : John Joe

Dato : 01-05-01 21:47

Er musikcd afgiften nu fjernet helt eller blot nedsat?

Fra : Vidar

Dato : 02-05-01 21:05

Hvad interesse har det?
Musikbranchen (detailled m.fl.) har i stedet sat deres avance op!!!
Svært at argumentere for musikbranchesympati, bortset overfor de udøvende
kunstnere, som nok er de eneste, der ikke ser kongens mønt.

Fra : John Joe

Dato : 06-05-01 18:59

"Vidar" <alhalma@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Svært at argumentere for musikbranchesympati, bortset overfor de udøvende
> kunstnere, som nok er de eneste, der ikke ser kongens mønt.

Jeg ville blive glad for et ja/nej svar. Betaler man stadig punktafgift
eller er der bare moms?

Hvorfor skulle de sætte prisen ned, hvis folk køber dem til 130-150? Det er
da bare godt at afgiften er væk. Så kan pladeselskaberne jo evt. sætte
prisen op.

Fra : Vidar

Dato : 06-05-01 21:42

Du får hverken eller. Check Told og Skat. De holder ikke kortene så tæt til
kroppen.
Mht. din anden kommentar: Du er da et fæhoved!

Fra : John Joe

Dato : 07-05-01 14:52

> Du får hverken eller. Check Told og Skat. De holder ikke kortene så tæt
til
> kroppen.
> Mht. din anden kommentar: Du er da et fæhoved!

Din Sandemose-agtige forargelse og dårlige opførsel tyder på at du er
socialdemokrat eller det der er værre, så jeg kan ikke tage din fornærmelse
seriøst.