Tue West, tekst+akkorder
Fra : Thomas Petersen

Dato : 17-05-04 19:11

Hej NG

Er der nogen der gider maile tekst+akkorder til Tue Wests "En sang om
kærlkighed" til mig - tak.

Thomas

Fra : Weissert

Dato : 19-05-04 09:35

eller poste dem her :)

Fra : Krumme

Dato : 20-05-04 12:01

Nu har jeg fået lyttet nummeret af. Hvis formateringen nedenunder går galt,
kan jeg evt, fremsende et word-dokument hvor akkorderne står rigtigt.

mvh:
Krumme

Asus2 F#mAdd9 Hsus2 C#m Amaj7

E|-------- |-------- |-X------ |---X---- |---X----

H|-------- |-------- |-X-X---- |---XX--- |-X------

G|-X------ |-X------ |-X-X---- |---X-X-- |-X------

D|-X------ |---X---- |-X------ |---X-X-- |-X------

A|-------- |---X---- |-X------ |---X---- |--------

E|-------- |-------- |-X------ |---X---- |--------

En sang om kærlighed - Tue West

E Asus2

Se...

F#m7add9 Hsus2

på mig lige nu

C#m H A Am H

det er alt det du ska ku i denne stille nat

E Asus2

Og hør

F#madd9 Hsus2

når alting bliver glemt

C#m H A Am H

er det her særlig nemt at blive kloge på ja

Am E

Det blir jo nok endnu en sang om kærlighed

Am E

du kender vejen mens jeg bare følger med

C#m C G/h

og vender alting på hovedet for at vinde din opmærksomhed

lige nu

Am E

det blir jo nok endnu en sang om kærlighed

Am E

kom lad os glemme alt og bare tag afsted

C#m C Hsus2

og lade vinden bestemme, hvor vi ender med at falde ned

E Asus2

Bli'...

F#m7add9 Hsus2

hos mig lidt i dag

C#m H A Am H

jeg taler for min sag, for jeg vil ha dig nu

E Asus2

og hør

F#m7add9 Hsus2

der er så stille her

C#m H A Am H

jeg behøver ikke mere for vi er alene nu

Am H

kom lad os elske nu

Am E

Det blir jo nok endnu en sang om kærlighed

Am E

som når en sommer bliver til en evighed

C#m C G H

eller når natten får solen til at blive væk for vores skyld

Am E

det blir jo nok endnu en sang om kærlighed

Am E

natten får lov at vare en uendelighed

C#m C A H

imens du prøver på at finde en beslutning som kan vare ved

A Amaj7

Jeg tror jeg lar dig ligge her

H C C#m H A

jeg gider ikke mere jeg vil hel're drømme om dig

Am

rejsen uden ende det er

Am E

Kærlighed

Am E

væk mig når du vil med

C#m C A H

verden står åben, vi skal vælge vores destination

Am E

Ja det blir jo nok endnu en sang om kærlighed

Am E

uanset hvad du vil så kan du få mig med

C#m C A H

ingen ved, hvem de egentlig er lige nu

Fra : Krumme

Dato : 20-05-04 12:05

Hvis i kopierer indholdet af min post til et word-dokument og ændrer
skrifttypen til Courier New, står det pænt igen!

mvh:
Krumme

Fra : Thomas Petersen

Dato : 22-05-04 12:16

"Krumme" <kasper@bavnshoj.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis i kopierer indholdet af min post til et word-dokument og ændrer
> skrifttypen til Courier New, står det pænt igen!
>
> mvh:
> Krumme

tak for hjælpen

thomas