denne er svær!
Fra : Brian k

Dato : 17-05-04 18:14

Hej

En melodi fra 80'erne

Noget i stil med "she dosent love me, ohh, she dos, she does me good"

En mand der synger, lidt rock agtigt, og det er en gruppe

Nogen gæt?

Mvh
brian

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 17-05-04 18:22

"Brian k" <brian@nospam.com> wrote:

> En melodi fra 80'erne
> Noget i stil med "she dosent love me, ohh, she dos, she does me good"
> En mand der synger, lidt rock agtigt, og det er en gruppe

Tja det minder mig da meget om The Beatles' "Don't Let Me Down", men de
er jo som bekendt ikke just 80'er materiale.

<http://songlyrics.co.nz/lyrics/b/beatles/dontletmedown.htm>

--
Anders Thorsen Holm | http://www.thorsenholm.dk

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fona!
Læs hvorfor: http://www.thorsenholm.dk/fona/

Fra : Brian k

Dato : 17-05-04 18:27

Anders Thorsen Holm wrote:

> Tja det minder mig da meget om The Beatles' "Don't Let Me Down", men
> de er jo som bekendt ikke just 80'er materiale.
>
> <http://songlyrics.co.nz/lyrics/b/beatles/dontletmedown.htm>

Nej, beatles er det ikke....

det er i stil med duran duran, simple minds, osv

mvh
brian

Fra : Carina

Dato : 17-05-04 19:17

"Brian k" <brian@nospam.com> wrote in message

> Nej, beatles er det ikke....
>
> det er i stil med duran duran, simple minds, osv

Lavede The Sandmen ikke et cover i 80'erne? Eller måske det var i starten af
90'erne?

VH
Carina

Fra : Davidsen

Dato : 17-05-04 19:38

"Carina" <carwina@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Brian k" <brian@nospam.com> wrote in message

> Lavede The Sandmen ikke et cover i 80'erne? Eller måske det var i starten
> [...]

Jo, det gjorde de da! (Og godt endda...).
Den findes på "Sleepyhead" fra '92 og "Live" fra '93.

Mvh
Davidsen

Fra : Morten Nielsen

Dato : 18-05-04 21:17