Flypriser - dyrere om sommeren?
Fra : Jakob Munck

Dato : 17-05-04 14:40

- Hvis man gerne vil til Egypten, er det så billigere at rejse med fly om
efteråret eller vinteren, end det er om sommeren?

- Er flypriser generelt højere i sommertiden p.g.a. det store antal
rejsende?

v.h.
Jakob

Fra : bj

Dato : 17-05-04 19:55

ja.

bj

Fra : Torben Schou Jensen

Dato : 18-05-04 16:27

"Jakob Munck" <j.munck_fjern_dette@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
> efteråret eller vinteren, end det er om sommeren?
>
> - Er flypriser generelt højere i sommertiden p.g.a. det store antal

Det kommer helt an på hvor du vil hen, flyrejser til Østen er normalt dyrest
om vinteren.
Mvh
Torben

Fra : RH

Dato : 18-05-04 17:27

> Det kommer helt an på hvor du vil hen, flyrejser til Østen er normalt
dyrest
> om vinteren.
> Mvh
> Torben

Det mener jeg ikke er helt korrekt - flypriserne i sommerferien er som regel
ret dyre.....dog ligger priserne også rimelig højt omkring juletid/start
vinter (da det også normalt er en tid, hvor mange danskere holder ferie).
Iflg. salgsleder hos Kilroy er deres priser højst når danskerne holder
ferie, og det er sommerferien og juleferien, der er dyrest. Til gengæld er
det så langt billigere at overnatte i Østen i den danske sommertid

/Sanne

Fra : keldorff

Dato : 20-05-04 09:10

Det kan vel egentlig siges ret enkelt. Udbud og efterspørgsel. Stor
efterspørgsel = højere pris og omvendt.

Fra : JohnD

Dato : 22-06-04 15:01

SAS Snowflake begynder at flyve til Cairo fra efteråret 2004, hvor jeg har
set priser til omkring 1800,- T/R, hvilket jeg finder ret billigt.

Brian