Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Spændende og kreativgt fotografi, hvad er ~
Fra : Rene

Dato : 17-05-04 13:11

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-05-04 13:14

Rene wrote:
> Her : http://www.photoinspiration.dk/search.php?search_user=Elena
> Hun er for sej

Næh, det er jo en af disse frimærkefotografer igen.

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Fra : Deaster

Dato : 17-05-04 13:30

Rene wrote:

> Her : http://www.photoinspiration.dk/search.php?search_user=Elena
>
> Hun er for sej

Muligvis, men det kan man jo overhovedet ikke se, er der ikke mulighed
for at se dem på et ordentligt website ?

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : ChristianTC

Dato : 17-05-04 16:40

"Deaster" <nospam@deaster.dk> wrote in message
> Muligvis, men det kan man jo overhovedet ikke se, er der ikke mulighed
> for at se dem på et ordentligt website ?

Hej Deaster
Jeg skrev om hende i denne gruppe for nogle uger siden. Hendes rigtig
hjemmeside er http://web252.server4.webplus24.de/ og hendes billeder er
virkelig flotte. Jeg beundre dem faktisk og så er hun på alder med mig,
omkring de 20 år. Ret fantastisk.

Mvh
Christian

Fra : ChristianTC

Dato : 17-05-04 16:43

"ChristianTC" <christoffertheviking@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> hjemmeside er http://web252.server4.webplus24.de/ og hendes billeder er
> virkelig flotte. Jeg beundre dem faktisk og så er hun på alder med mig,

Hvis det er hende som René tænker på. Jeg er ikke helt sikker, men hende som
jeg linker til hedder også Elena. Men det må René lige opklare

Mvh
Christian

Fra : Rene

Dato : 17-05-04 17:25

Ja hun er sej O

Mvh
René

Fra : Deaster

Dato : 18-05-04 07:42

ChristianTC wrote:

> [...]
> hjemmeside er http://web252.server4.webplus24.de/ og hendes billeder
> er virkelig flotte. Jeg beundre dem faktisk og så er hun på alder med

Mange tak, rart med et sted hvor man rent faktisk kan se de billeder
der bliver linket til.

Det er godt nok nogle flotte og anderledes spændende billeder.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Rene

Dato : 18-05-04 08:42

Yeps, de er cool

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 17-05-04 14:23

Rene wrote:

> Her : http://www.photoinspiration.dk/search.php?search_user=Elena
>
> Hun er for sej

Hej Rene, normalt er det sådan, at henvisninger til hjemmesider er
uønskede i debatgrupperne, den type indlæg henvises normalt til
opslagsgruppen.

Men fotogruppen har dog den undtagelse, at der gerne må henvises til
billeder som man vil udstille.

Men dine links til www.photoinspiration.dk er ikke henvisninger til
billeder, de er derimod reklame for at folk skal oprette sig som
bruger på sitet, da man kun kan se billeder på sitet, hvis man er
godkendt som bruger/medlem...

Så jeg vil foreslå at du straks stopper med dine reklamer...

XFUT: news:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Tommy Jensen

Dato : 17-05-04 15:12

On Mon, 17 May 2004 14:10:49 +0200, "Rene" <ross@cool.dk> wrote:

>http://www.photoinspiration.dk/search.php?search_user=Elena

For fanden Rene, stop så med at poste links til et thumbnail site!

Du ved udemærket godt at kun medlemmer kan se billederne i stor
størrelse og du ved også at sitet kun er for en lille lukket gruppe af
udvalgte fotografer.

Så stop med de links indtil billederne kan ses af alle.

MVH Tommy

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-05-04 15:15

"Tommy Jensen" <toj@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> udvalgte fotografer.
>
> Så stop med de links indtil billederne kan ses af alle.

Hej Tommy

Lad dog barnet.. Du må ikke stjæle hans livsindhold )

M.V.H.....Benny..

Fra : Rene

Dato : 17-05-04 15:28

Netop ... lad børnene og de unge hygge isg og de gamle drikke deres kaffe

- René

Fra : Rene

Dato : 17-05-04 15:24

Det er et frit land vi lever i. Du behøver jo ikke trykke på linket. Og
samtidig er der jo "kill-filter"muligheden. Så brug du bare den du gamle

/René

Fra : Ole C

Dato : 17-05-04 15:24

"Rene" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Her : http://www.photoinspiration.dk/search.php?search_user=Elena
>
> Hun er for sej

Ok, René.. så har vi vist fattet det.. tilsyneladende har du ikke.. et mere
af disse frimærke links, så smider jeg dig sq i kill filter.. no offence..

Mvh Ole C

Fra : Rene

Dato : 17-05-04 17:26

Bare iorden Ole. Tak for det Hils Kent

/René

Fra : Martin Gleit

Dato : 17-05-04 17:48

"Ole C" <contact@REMOVETHIScondrup.dk> wrote in message

> [...]
mere
> af disse frimærke links, så smider jeg dig sq i kill filter.. no offence..

synes nu det er meget rart med links til nogle goe billeder...men jeg kan jo
også se billederne i stor størrelse...hehe

Fra : Ole C

Dato : 17-05-04 18:25

"Martin Gleit" <martingl@stofanet*REMOVETHIS*.dk> skrev i en meddelelse

> synes nu det er meget rart med links til nogle goe billeder...men jeg kan
jo
> også se billederne i stor størrelse...hehe

Kunne jeg også inden jeg meldte mig ud.. derefter ændrede de det til thumbs
for ikke medlemmer.. nu er de så ændret endnu engang.. Asmussen har vist
lidt svært ved at give folk hvad de vil have på hans nye site..

Ole C

Fra : rene

Dato : 17-05-04 18:09

Jeg kan sagtens se billederne også uden at være logget på. Hvad er det for
engang vrøvl ??

Fra : Tommy Jensen

Dato : 17-05-04 18:19

On Mon, 17 May 2004 19:09:15 +0200, "rene" <ross@type.dk> wrote:

>Jeg kan sagtens se billederne også uden at være logget på. Hvad er det for
>engang vrøvl ??

Mon ikke det er fordi der indenfor 1-2 timer er lavet en ÆNDRING på
sitet! Mon administratoren har indset at du skabte for meget negativ
omtale af sitet!

Fra : Hansen

Dato : 17-05-04 18:41

HOLD NU KÆFT OG FÅ JER ET LIV !!!!!!!!!!

Hansen

Fra : Ole C

Dato : 17-05-04 18:46

"Hansen" <teli@stofanetnospamtak.dk> skrev i en meddelelse
> HOLD NU KÆFT OG FÅ JER ET LIV !!!!!!!!!!
>

> Hansen

roolig nu Hansen... - Det er jo det vi prøver på.. hehe

Ole C

Fra : rene

Dato : 17-05-04 18:46

HOLD NU KÆFT OG FÅ JER ET LIV !!!!!!!!!!

- Kunne ikke siges mere korrekt!!

Tak for det

- René