News Outlock / agent forde til news og tel~
Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 24-01-01 04:15

jeg har sgu lige erfaret noget egendomeligt hvis jeg poster et indlæg
igenem Agent så har jeg sgu rent faktisk lige være ude for at der var
et der gik igenem på 2 minutter ( ????? )
hvorimod Outlock kun sjældent eller stort ste arldrig dukker op - HVIS
MAN BRUGER TELE DK grrrrrrrrrrrrrrrrrr..........
Ps min icq har sgu virked i over 15 minutter på en tele dk forbindelse
kan det være fordi det er om natten - og der ikke er så meget pres på
forbindelsen ?ja hvis det ike var fordi jeg skulle i seng så villle
jeg da næsten prøve at surfe :) ? det ku sgu da være det virker ??
man kan da arldrig andet ind prøve !!!
MvH
Chokmah

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 24-01-01 04:49

On Wed, 24 Jan 2001 04:15:02 +0100, Chokmah alias rabias the dog
<chokmah999@hotmail.com> wrote:
ja ikke for at spille spalte plads det er sgu da for wild det her
indlægene farre lige igenem :)
dem postet fra agent ... dem fra Outlock , ja ???
om de er døde i cyber space ?
MvH
Chokmah
det er sgu da for godt det her tele dk poster news indlæg efter man
har skrevet dem - gu w om det er en fejl af de
bare smutter igenem ;) ?

Fra : N/A

Dato : 24-01-01 17:51

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 24-01-01 17:51

On Wed, 24 Jan 2001 04:06:18 GMT, apj@nerd.dk (Andreas Plesner
Jacobsen) wrote:

>Det er ellers det eneste du gør.
du er OT
fut :
dk.admin.netikette

Fra : Gerner Mo

Dato : 24-01-01 19:07

On Wed, 24 Jan 2001 17:50:58 +0100, Chokmah alias rabias the dog

>du er OT

Du er også ot i denne gruppe. prøv om dem i dk.edb.internet.udbydere.ris+ros
kan forstå det du skriver. I denne gruppe er det uforståeligt.
Prøv f.eks. med de rigtige navne på de produkter du nævner.

--
30392174@pager.icq.com

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 25-01-01 01:56

On Wed, 24 Jan 2001 19:07:25 +0100, Gerner Mo <gerner.mo@wanadoo.dk>
wrote:

>Du er også ot i denne gruppe. prøv
hold da kæft din hjerne lamme nar
> om dem i dk.edb.internet.udbydere.ris+ros
hvorfor prøver du ikke dk test ? du skirver jo inegn ting afligevel ?
>kan forstå det du skriver. I denne gruppe er det uforståeligt.
>Prøv f.eks. med de rigtige navne på de produkter du nævner.
ah-ha , så du har forståed hvad for produkter jeg refere til men
finder det relevant at debatere - det er sgu søgt .
prøv lige lige at fange fokus også kravel væk fra nøglehuldet imens du
spiller den af til din 74 årieg mor der bades af hjemme hjælpen.
fut :dk.snak.mudderkastning

Fra : N/A

Dato : 25-01-01 21:05

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 25-01-01 21:05

On Thu, 25 Jan 2001 02:39:09 GMT, apj@nerd.dk (Andreas Plesner
Jacobsen) wrote:

>Sådan et sprog får dig ingen vegne.
efetr som du jo ikke skriver noget bemærkelseværdig ud over et ynk af
en flame i en ikke falme gruppe - så prøver jeg at gøre mig en
foretsilling om hvad veje du skulle føre til ?
>Hvorfor læser du ikke hvad han skriver og følger hans exceptionelle råd.
jeg har vudret nærværende forum til at få de bedste svar på mine
spøgrsmål
>Det var ikke ligefrem et debatoplæg du kom med. Vi vil meget gerne
>snakke udbydere her, men på en ordentlig måde og om de rigtige ting.
>Har du noget du vil sige i den sammenhæng?
jeg henviser til mine øvrige indlæg - der ikke har været svar på
flames

fut :dk.snak.mudderkastning

>Start ikke mudder i andre grupper end mudderet.
jeg blev flamet og fandt det urigemligt at køre en flame krig i ne
ikke flame gruppe.
MvH
Chokmah

Fra : Chokmah alias rabias~