Hundedyrt
Fra : J. Jensen

Dato : 17-05-04 12:21

I efteråret købte jeg potevox og hundefrakke til min 8 kg hund.
Hundefrakken kostede kr. 450 ( ikke meget billigere end min egen frakke )
Potevox stift kostede kr. 54

I dag har jeg købt Potevox stift, nu er den steget til kr. 72

Jeg syntes hundetilbehør er for dyrt i dyrebutikker.
Er der nogle af jer der kender et godt og billigere sted af handle
hundetilbehør ???
Er der f. eks. nogle af dagligvarekæderne der er gode til hundetilbehør.

J.J.

Fra : Pwh

Dato : 17-05-04 18:32

J. Jensen wrote:
> [...]
> hundetilbehør ???
> Er der f. eks. nogle af dagligvarekæderne der er gode til

Med mange af den slags ting skal man bare finde noget tilsvarende i
feks Matas eller på Apoteket. I stedet for potevoks kan du bruge vaseline
eller pattesalve, har din hund forhudsbetændelse kan du købe en stor flaske
brintoverilte og en engangsprøjte i stedet for et specielt sæt hos Dyrelægen.
Det gælder sikkert også for flere af de andre midler, læs på indholdsfortegnelsen
og køb det samme billigere et andet sted

/Jens (der sjældent handler hos Dyrelægen)

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 18-05-04 07:51

On Mon, 17 May 2004 19:31:58 +0200, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>Med mange af den slags ting skal man bare finde noget tilsvarende i
>feks Matas eller på Apoteket. I stedet for potevoks kan du bruge vaseline
>eller pattesalve,

,harald nyborg er billigst med kopattesalven, men så skal man også stå
og vente

HUNDELOVEN
§ 3. I byer og områder med bymæssig bebyggelse er det forbudt at lade hunde færdes på gader, veje, stier eller pladser m.v., der er åbne for almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en person, som har fuldt herredømme over dem.

Fra : Pwh

Dato : 18-05-04 16:21

> ,harald nyborg er billigst med kopattesalven, men så skal man også stå
> og vente

Det er bare fordi at du ikke er lige så doven som mig at du skal stå i kø,
det koster kun 50kr i levering uanset mængde hos harald nyborg hvis du
betaler med dankort på deres hjemmeside.
Så det er bare at samle lidt sammen inden man bestiler hos dem

/Jens

Fra : J. Jensen

Dato : 18-05-04 11:42

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
indholdsfortegnelsen
> og køb det samme billigere et andet sted
>
> /Jens (der sjældent handler hos Dyrelægen)

Svar : Det var et godt tips det med pattesalve.
Jeg har netop bestilt 900g fordelt på 3 tuber, hos Harald Nyborg , pris kr.
100
Stiften jeg gav kr. 72 for er på ca. 20g.

J.J.

Fra : Pwh

Dato : 18-05-04 16:18

> [...]
> Jeg har netop bestilt 900g fordelt på 3 tuber, hos Harald Nyborg ,
> pris kr. 100
> Stiften jeg gav kr. 72 for er på ca. 20g.

Og det råd skal såmænd kun koste dig 100kr, jeg Mailer dig lige et
kontonummer så du kan overfører pengene

/Jens