Web kamera og video chat på Mac
Fra : Per Dalum

Dato : 17-05-04 11:54

Hej med jer

Jeg er for nylig blevet far og i den forbindelse vil mit barns
bedstefædre investere i web kamerarer så de via video chat kan følge
lidt med i deres nye barnebarns udvikling og det er egentlig meget
sødt. Jeg har dog et par tekniske problemer i denne forbindelse som
jeg meget vil have et par råd omkring.

1) Jeg har en 500 MHz G3 iBook, hvilket betyder at jeg ikke kan bruge
iSight.

2) Hele familien er windows brugere.

Altså: Hvilke erfaringer har I med webkamerarer til Mac? Og hvilken
software kan bruges/er godt til video chat?

På forhånd tak!

..per.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 17-05-04 12:20

Per Dalum <pedal@mail.dk> wrote:

> [...]
>
> Altså: Hvilke erfaringer har I med webkamerarer til Mac? Og hvilken
> software kan bruges/er godt til video chat?

Der står en lang tråd om det på mediamac.dk

Du kan bruge et Philips TuCam Pro på din Mac.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling