Hvilket kort anbefaler I?
Fra : Michael

Dato : 17-05-04 08:16

Hej!
Jeg er ved at skulle udskifte mit ASUS GeForce3 grafikkort, men kan ikke
helt finde ud af, om jeg skal holde mig til NVidia eller prøve Radeon.

Min PC er en P4 2 GHz med 1 GB RAM. Hvad vil I anbefale til krævende 3D
spil?

På forhånd tak!

/Grønbech

Fra : Mythos

Dato : 17-05-04 09:20

"Michael" <spam@fri.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
> helt finde ud af, om jeg skal holde mig til NVidia eller prøve Radeon.
>
> Min PC er en P4 2 GHz med 1 GB RAM. Hvad vil I anbefale til krævende 3D

Det ville være en god ide hvis du lige fortalte hvor meget du ville ofre på
projektet.

Kim Larsen

Fra : Michael

Dato : 17-05-04 14:14

> Det ville være en god ide hvis du lige fortalte hvor meget du ville ofre
> på
> projektet.

Hej!
Jeg har tænkt mig at ofre det, det koster at få det bedste

/Grønbech

Fra : Mythos

Dato : 17-05-04 16:00

> Hej!
> Jeg har tænkt mig at ofre det, det koster at få det bedste
>
> /Grønbech

Jeg selv har noget der minder om dit, og jeg kører med et G9700 Pro kort, og
der er altså fart over feltet, så et 9800 pro vil nok være lidt bedre, men
det er jo noget af en krig at komme ind på, for nogle vælger et mærke og
andre et andet.

Kim Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-04 18:15

"Michael" <spam@fri.nu> skrev i en meddelelse

> Hej!
> Jeg har tænkt mig at ofre det, det koster at få det bedste

Så snakker vi jo GeForce 6800 Uktra eller Ati X800... begge kort som skulle
være på hylderne inden for de næste 2-3 uger...

Spørg igen om 14-17 dage, så skal jeg fortælle om 6800 er pengene værd :)

> /Grønbech

Lars B

Fra : Erik Dan

Dato : 17-05-04 11:33

"Michael" <spam@fri.nu> wrote in message
> Hej!
> Jeg er ved at skulle udskifte mit ASUS GeForce3 grafikkort, men kan ikke
> helt finde ud af, om jeg skal holde mig til NVidia eller prøve Radeon.
> ----------
Prøv at læse her
http://www.hardwaretidende.dk/hard/

/ Dan

Fra : Michael

Dato : 17-05-04 14:15

> Prøv at læse her
> http://www.hardwaretidende.dk/hard/

Hej!
Ja, jeg har set de forskellige tests, men jeg har også læst om forskellige
folk med diverse problemer af den ene og den anden slags så jeg vil gerne
høre, hvilke erfaringer I har gjort jer og hvad I vil anbefale!

/Grønbech

Fra : Larsen

Dato : 17-05-04 17:18

> [...]
> folk med diverse problemer af den ene og den anden slags så jeg vil gerne
> høre, hvilke erfaringer I har gjort jer og hvad I vil anbefale!

Uha, det kan vist nemt gå hen at blive til en "religionskrig" - anyways,
personligt har jeg altid haft gode erfaringer med Nvidia - men sidst jeg
skiftede (ca. 2 mdr. siden) valgte jeg et Radeon 9800 xt 256 mb.....og det
valg har jeg bestemt ikke fortrudt!

Larsen