HTTP 500 - Intern serverfejl
Fra : dk_gryf

Dato : 16-05-04 23:44

Hi
Efter flytning til anden udbyder får jeg følgende error: HTTP 500 - Intern
serverfejl
Hvorfor? - samtlige filer er oploadet korrekt
/Mogens

Fra : Christian Joergensen

Dato : 16-05-04 23:54

On Mon, 17 May 2004 00:43:47 +0200, dk_gryf wrote:

> Efter flytning til anden udbyder får jeg følgende error: HTTP 500 - Intern
> serverfejl
> Hvorfor? - samtlige filer er oploadet korrekt

Der vil være en uddybende forklaring i serveren fejllog. Hvis ikke du
selv har adgang til den, må du kontakte din udbyder.

Hvis jeg skal tage et skud i tågen vil jeg tro du har uploadet nogle cgi
scripts binært, hvor de derimod skal overføres som ascii

--
Christian Jørgensen | It's always a long day
http://www.razor.dk | - 86400 doesn't fit into a short.

Fra : dk_gryf

Dato : 17-05-04 06:40

Der er ingen CGI scripts overhovedet, udelukkende ASP/HTML filer + en Access
database
Når jeg kontakterr - hvilket jeg efterhånden har gjort ca. 10 15 gange, får
jeg intet svar og der sker intet....
/Mogens

Fra : dk_gryf

Dato : 17-05-04 07:22

Hvis jeg skriver følgende: http://www.eshop4all.dk/default.htm kommer der er
side frem som ikke kan "bruges" - hvis jeg derimod skriver
http://www.eshop4all.dk/default.asp så sker der intet og det er default.asp
som skal være opstartsfilen.
Jeg har en fornemmelse af, at webhotellet ikke er sat op til, at kunne køre
ASP filer til tros for, at der er tale om et ASP webhotel - hvad mener
du/i??

Mvh
/mogens

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 17-05-04 07:42

On Mon, 17 May 2004 08:21:31 +0200, "dk_gryf" <dk_design@gmx.de>
wrote:

> [...]
>ASP filer til tros for, at der er tale om et ASP webhotel - hvad mener

vi tror at du skal kigge i error-loggen

--
vh
Thomas Jensen,

Fra : dk_gryf

Dato : 17-05-04 07:50

jamen den har jeg ikke adgang til
/Mogens

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 17-05-04 18:51

> vi tror at du skal kigge i error-loggen

Ikke nødvendigt. Han kan nøjes med at slå "friendly error messages" fra, så
får han følgende fejl på skærmen:

Server.MapPath() error 'ASP 0172 : 80004005'

Invalid Path

/Connections/Cart.asp, line 8

The Path parameter for the MapPath method must be a virtual path. A physical
path was used.

--
Mvh. Jesper

Fra : dk_gryf

Dato : 17-05-04 19:19

Pathen er idendisk med den path som jeg har fået oplyst af udbyderen......
/Mogens

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 17-05-04 20:34

In <40a901f7$1@olaf.komtel.net> "dk_gryf" <dk_design@gmx.de> writes:

>Pathen er idendisk med den path som jeg har fået oplyst af udbyderen......
>/Mogens

Vel, det aendrer jo ikke paa at den er forkert.

Gider du ikke svare under istedet for ?

Mvh
Martin

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-05-04 07:53

dk_gryf skrev:

>Hvis jeg skriver følgende: http://www.eshop4all.dk/default.htm kommer der er
>side frem som ikke kan "bruges"

Ja, det ligner noget ASP-miskmask fortolket som HTML.

>hvis jeg derimod skriver http://www.eshop4all.dk/default.asp så sker der intet

Det gør der her:
========
[...]

Bertel

Fra : Casper Bang

Dato : 17-05-04 07:55

> Efter flytning til anden udbyder får jeg følgende error: HTTP 500 - Intern
> serverfejl
> Hvorfor? - samtlige filer er oploadet korrekt

I internet explorer, gå ind i dine internet indstillinger > avanceret, og
slå vis venlige http fejlmeddelelser fra.
Åben din side, og du vil nu se fejlmeddelesen... det er en mappath() du har
lavet fejl med.

Fra : dk_gryf

Dato : 17-05-04 09:03

Casper Bank

Jeg har lige kontrolleret den fejlmeddelelse som kommer med, at det skulle
være det er en mappath som "jeg skulle have lavet fejl med" og kan oplyse
dig om, at jeg lige har kontolleret den path som der skulle være noget galt
med og den er korrekt ifølge de informationer jeg har modtaget fra udbyderen
og den fysiske adresse til min database og mht. DSN så er oplysningerne her
også korrekte så jeg kan kun se, at enten er oplysningerne som jeg har
modtaget forkerte, eller også er der noget andet galt hos min udbyder.

Mvh
Mogens

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> skrev i en
meddelelse news:40a861c8$0$703$bc7fd3c@news.sonofon.dk...

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 17-05-04 15:33

In <40a871b7$1@olaf.komtel.net> "dk_gryf" <dk_design@gmx.de> writes:

> [...]

>også korrekte så jeg kan kun se, at enten er oplysningerne som jeg har
>modtaget forkerte, eller også er der noget andet galt hos min udbyder.

Der er noget galt hos din udbyder, naar de ikke svarer dig.
Hvis min udbyder ikke besvarede mine henvendelser ville jeg skifte.

Mvh
Martin

ps. Svar venligst _under_.

Fra : dk_gryf

Dato : 17-05-04 15:51

Hej Martin

Nu er det lidt kompliceret da det pågældende ASP Webhotel indgår i an samlet
pakke på 10 ASP Webhoteller som den pågældende udbyder ifølge en indgået
kontrakt, frit skal stille til min disposition da han har overtaget mit
firma pr. 1. jan., men pga. misligholdelse at den indgåede kontrakt bliver
han en af de allernærmeste dage indbragt for en domstol.
Mvh
/Mogens

Fra : Christian Joergensen

Dato : 17-05-04 10:20

On Mon, 17 May 2004 08:55:04 +0200, Casper Bang wrote:

> I internet explorer, gå ind i dine internet indstillinger > avanceret, og
> slå vis venlige http fejlmeddelelser fra.

Den er da ikke særlig venlig hvis ikke den fortæller hvad fejlen er i
første omgang

--
Christian Jørgensen | Codito, Ergo Sum
http://www.razor.dk |