Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Dato på billeder??
Fra : Steen Jensen

Dato : 15-05-04 19:25

Hejsa her i gruppen jeg håber det det rigtige sted at spørge.

Er der ikke en der kan fortælle mig om det kan være rigtig at man ikke kan
få dato på sine billeder taget med et Canon PowerShot A80. Hvis man kan
hvordan gør man det så. Det undrer mig en del hvis man ikke kan. Mit ældre
Hp kamera havde den feature hvorfor ikke Canon.

På forhånd tak
Steen Jensen

Fra : Søren Blom

Dato : 15-05-04 19:34

"Steen Jensen" <steen-jensen@stofanet.dk> skrev
> [...]
> hvordan gør man det så. Det undrer mig en del hvis man ikke kan. Mit ældre
> Hp kamera havde den feature hvorfor ikke Canon.

Står der ikke noget i brugsaforvirringen?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Steen Jensen

Dato : 15-05-04 20:04

> "Steen Jensen" <steen-jensen@stofanet.dk> skrev
> >

> Står der ikke noget i brugsaforvirringen?

> [...]

Jeg syntes jeg har læst den rimmelig igenem men har ikke fundet spor. Jeg
kan huske forkert men tror jeg har hørt et eller andet om at printer man
direkte fra kameraet igenem en printer med pictbridge skulle man kunne gøre
det.

Venlig Hilsen Steen jensen

Fra : Ole Helms

Dato : 15-05-04 20:54

On Sat, 15 May 2004 20:25:11 +0200, "Steen Jensen"
> [...]

>hvordan gør man det så. Det undrer mig en del hvis man ikke kan. Mit ældre
>Hp kamera havde den feature hvorfor ikke Canon.

Ja det er rigtigt, men hvis du "opgraderer" (*hm..*) til PowerShot
A75, kan du. http://www.canon.co.jp/Imaging/psa75/301-e.html

--
Venligst
Ole Helms

Fra : Steen Jensen

Dato : 15-05-04 21:08

"Ole Helms" <ole-x-helms@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja det er rigtigt, men hvis du "opgraderer" (*hm..*) til PowerShot
> [...]

Det er da for spøjst A75 kan men ikke A80 ;o( surt. Det var vel det så jeg
må så nok bare leve med det eller "opgradere" for der er vel ikke andre
muligheder ?

Venlig Hilsen
Steen Jensen

Fra : Anders Larsson \(fje~

Dato : 15-05-04 22:03

"Steen Jensen" <steen-jensen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> må så nok bare leve med det eller "opgradere" for der er vel ikke andre

Nææ .. det er da ganske naturligt.
A80 er en fra sidste år - A75 er nogle få måneder gammel.

Teknologi har det med at blive fornyet....ellers var der jo ikke noget nyt
at komme efter

MVH Anders (8900)

Fra : Steen Jensen

Dato : 15-05-04 22:37

> [...]
> A80 er en fra sidste år - A75 er nogle få måneder gammel.
>
> Teknologi har det med at blive fornyet....ellers var der jo ikke noget nyt

Jeg troede faktisk at det var en lillebror til A80 men så blev jeg så meget
klogere. Hp må have været noget længere fremme tilbage i 2001 da jeg købte
Photosmart 618 (tror jeg det hed) det havde enda dato.

Mvh Steen Jensen

Fra : Anders Larsson \(fje~

Dato : 15-05-04 23:28

> [...]
> klogere. Hp må have været noget længere fremme tilbage i 2001 da jeg købte
> Photosmart 618 (tror jeg det hed) det havde enda dato.

Jamen A75 er da lillebror til A80 - men nyere.

MVH Anders (8900)

Fra : Asboe

Dato : 16-05-04 06:56

Steen Jensen skrev i meddelelsen:
<40a66088$0$8054$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>

Prøv med noget software!

Disse 3 kan i hvert fald stemble dine billeder med optagelses datoen
og meget meget mere....:

Exifer som er freeware: http://www.exifer.friedemann.info/
Breezebrowser: http://www.breezesys.com/
ThumbsPlus: http://www.cerious.com/

--
Hilsen Asboe

Fra : Steen Jensen

Dato : 16-05-04 10:19

Prøv med noget software!

> Disse 3 kan i hvert fald stemble dine billeder med optagelses datoen
> [...]

Tak for hjælpen. Exifer løser jo mit problem selvom det ville være lettere
at købe nyt kamera men det må nok vente lidt da jeg ellers er rigtig
godt tilfreds med mit A80

Mvh Steen Jensen