så er der online auktion
Fra : outdoor

Dato : 15-05-04 16:20

Hej rejsende

Kig fobi på min hjemmeside da jeg har en campingvogn på online auktion.

hjemmeside adressen er http://www.123hjemmeside.dk/outdoor

de bedste hilsner fra outdoor

http://www.kandu.dk/

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 15-05-04 19:26

outdoor wrote:

> Kig fobi på min hjemmeside da jeg har en campingvogn på online auktion.
>
> hjemmeside adressen er http://www.123hjemmeside.dk/outdoor

Så er det vist nok.

Du har siden 12/4 skrevet 3 indlæg. (Dem jeg kan se, ihvertfald)

Alle 3 overtræder "reglerne" for nyhedsgrupper.

Slet dine indlæg, og brug lidt tid på at se her hvad du må og ikke må:
www.usenet.dk

Brug dk.marked.xxx eller dk.opslag
(Se reglerne for disse grupper på ovennævnte www-adresse)

Mvh. Jørgen

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 16-05-04 08:28

15/05/04 17:19outdoor40a63556$0$163$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Hej rejsende
>
> Kig fobi på min hjemmeside da jeg har en campingvogn på online auktion.
>
> hjemmeside adressen er http://www.123hjemmeside.dk/outdoor
>

> de bedste hilsner fra outdoor

Denne meddelse hører ikke hjemme her.
DEr findes markeds grupper til dette formål.
--
Vh Kevin
Fjern nospam ved privat svar