Jubii - Nu er jeg officelt ejer af egen CV~
Fra : Me & my pc.

Dato : 14-05-04 23:56

I dag er en glædens dag - ikke pga. Kronprinsens bryllup men fordi min cv
røg igennem syn uden anmærkninger i dag.

Hvor er det rart at eje egen vogn nu og ikke længere låne sig frem.

Tak til alle, som har bidraget med gode råd omkring klargøringen til synet !

Kim

Fra : SB

Dato : 15-05-04 00:54

"Me & my pc." <test@test.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvor er det rart at eje egen vogn nu og ikke længere låne sig frem.
>
> Tak til alle, som har bidraget med gode råd omkring klargøringen til synet

Stort tillykke, kunne huske da jeg fik min den første, og ikke mere skulle
leje/låne sig frem.
Rart ikke at være afhængig af andre mere. Og man kan køre ud så snart der er
godt vejr
Af nysgerrighed, hvad købte du af vogn?

Søren

Fra : Me & my pc.

Dato : 15-05-04 16:40

Safari Chateau Cantara årg. 88.

Fremstår som ny ( Virkelig særdels velholdt ) med 2 år gammelt pentatelt og
ALT i tilbehør. ( Her snakker vi om tv, microovn, æggekoger, støvsuger
o.s.v. )

Nye dæk ( Sidste år ).

Min pris : 24.000

Tror selv jeg gjorde en god handel.

Kim

Fra : SB

Dato : 16-05-04 00:32

> [...]
og
> ALT i tilbehør. ( Her snakker vi om tv, microovn, æggekoger, støvsuger

Lyder som et godt køb, et 2 år gammel telt af penta typen med gulvtæppe er
vel de første 8500 - 9000 kr. værd.
Så en helt dårligt handel vil jeg nu heller ikke kalde det, selv om man er
jyde

Søren