3.500 kr. for en underskrift
Fra : phk

Dato : 14-05-04 23:15

Mette Våbengård er på banen igen. Denne gang om en underskrift på en
dataerklæring på en fra udlandet indført campingvogn.

Men er det ikke således at denne underskrift inden længe bliver unødvendig?

--
Per, Esbjerg

Fra : Henrik V.H.

Dato : 16-05-04 17:40

> [...]
> dataerklæring på en fra udlandet indført campingvogn.
>
> Men er det ikke således at denne underskrift inden længe bliver

Er der en der kan uddybe for en glad campist der ikke længer er medlem af
DCU.

Henrik
www.backtonature.dk

Fra : phk

Dato : 16-05-04 17:53

"Henrik V.H." <td253@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> unødvendig?

> Er der en der kan uddybe for en glad campist der ikke længer er medlem af
> DCU.

Som jeg husker det stod der et eller andet sted - en avis - at
dataerklæringen ville blive unødvendig i august eller september måned. Jeg
blev lidt ærgelig fordi jeg selv var ved at anskaffe mig en brugt
campingvogn i Tyskland - men opdagede så der ingen ko var på isen, idet det
som beskrevet i artiklen kun er nye vogne der skal have denne erklæring.

--
Per, Esbjerg