Dial-up abbo?
Fra : f00ge

Dato : 15-05-04 01:32

Flytter her til den 28.
Der skulle have været installeret ADSL på den nye adresse allerede i sidste
uge, men TDC har fucked up, og er jeg røget om i køen igen. Der går nu en
måned, før jeg får leveret ADSL.

Jeg er 110% afhængig af at være på Nettet pga. mit arbejde.
Så derfor bliver jeg nødt til at købe mig et 56k modem.
I 'gamle dage' kunne man bare gå til en ISP's hjemmeside og bestille et
dial-up abbonement, og man fik bruger/password med det samme.

Den slags findes vist ikke mere.

Kort og godt:
Hvor får jeg et dial-up abbo?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-05-04 03:36
Fra : Jesper Lund

Dato : 15-05-04 08:42

f00ge <f00ge***REMOVE***@gmx.net> wrote:

> I 'gamle dage' kunne man bare gå til en ISP's hjemmeside og
> bestille et dial-up abbonement, og man fik bruger/password med det
> samme.
>
> Den slags findes vist ikke mere.

Well, det kan man hos www.supertel.dk (som samtidig har nogle meget
attaktive minutpriser; jeg brugte dem selv som primær dial-up før jeg
fik ADSL).

--
Jesper Lund

Fra : f00ge