TDC's news server
Fra : Gevaldi

Dato : 01-05-01 17:20

Hej

Jeg er faktisk ved at være lidt frustreret (sur) over den måde TDC kører
deres news server på.
Den ene dag kan man hente dk.binaer og andre binaer grupper på
news.inet.tele.dk den næste dag kan man ikke.
Så skifter jeg til tnews.inet.tele.dk og sørme det lykkes at hente disse
grupper der, men dagen efter kan jeg starte forfra, for da har TDC lavet det
om igen.......Hvorfor f..... gør de det.

Kan de da ikke bare holde snitterne væk, og så lade brugerne selv bestemme
(censur) hvilke grupper de vil abonnere på?

Hilsen Gevaldi

Det er ofte lettere at få tilgivelse end tilladelse.

Rygere er i mindretal og mindretal bør man tage hensyn til.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-05-01 19:10

Tue, 1 May 2001 18:20:06 +0200, skrev "Gevaldi"
<gevaldi@hotmail.com>:

>Jeg er faktisk ved at være lidt frustreret (sur) over den måde TDC kører
>deres news server på.

Så find en anden udbyder.

Prøv at følg med i news:tele.internet.news-service, hvor dit iøvrigt
også hører hjemme.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Gevaldi

Dato : 01-05-01 20:47

> Så find en anden udbyder.

Og hvorfor skulle jeg så lige det, nå ja nu ved jeg det, din sædvanlige
arrogance og
irettesættende måde at svare på, men jeg er faktisk godt tilfreds med TDC,
men hvis du
nu læste mit indlæg rigtigt og lod være med at klippe det væsentlige væk, ja
så stod der
jo at man kunne og så kunne man ikke og så kunne man og så kunne man ikke og

kunne man......det var egentlig bare det jeg gerne ville have et svar på.

> Prøv at følg med i news:tele.internet.news-service, hvor dit iøvrigt
> også hører hjemme.

Og det hører også hjemme i denne gruppe.....det er nemlig ikke noget du
bestemmer.

De svar du har givet mig kan jeg, ligesom mange de andre du svarer ikke
bruge til noget
fornuftigt.....så en anden gang hvis du ikke har noget fornuftigt at sige,
så HK.

Hilsen Gevaldi

Fra : Someone

Dato : 01-05-01 20:54

On Tue, 1 May 2001 21:47:10 +0200, "Gevaldi" <gevaldi@hotmail.com>
wrote:

>Og det hører også hjemme i denne gruppe.....det er nemlig ikke noget du
>bestemmer.

Bla bla bla... Hvis du nu fulgte mandens råd, så ville du faktisk vide
hvorfor de binære grupper opfører sig som de gør og hvad løsningen er.

Men sådan er der jo så meget...

Fra : Hajaj®

Dato : 02-05-01 08:47

On Tue, 01 May 2001 19:53:45 GMT, someone@somewhere.org
(Someone) wrote:

>Bla bla bla... Hvis du nu fulgte mandens råd, så ville du faktisk vide
>hvorfor de binære grupper opfører sig som de gør og hvad løsningen er.

Nej, det ville han nu ikke. Der er heller ikke givet nogen
ordentlig forklaring på problemet i
news:tele.internet.news-service. Der bliver man, lige som
her, også bare fornærmet når man stiller spørgsmål om TDCs
news service.

--
Hajaj®
hajaj@webhiker.remove.dk

Do What Thou Wilt shall be the Whole of the Law

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 02-05-01 09:20

On Wed, 02 May 2001 09:46:32 +0200, Hajaj® <hajaj@webhiker.remove.dk>
wrote:

>Nej, det ville han nu ikke. Der er heller ikke givet nogen
>ordentlig forklaring på problemet i

jow

>Der bliver man, lige som
>her, også bare fornærmet når man stiller spørgsmål om TDCs
>news service.

ja, hvis ikke man tilfører diskussionen noget nyt

Thomas Jensen
http://pil.dk/

Fra : Erwin Lansing

Dato : 02-05-01 09:24

Hajaj® <hajaj@webhiker.remove.dk> writes:

> [...]
> news:tele.internet.news-service. Der bliver man, lige som
> her, også bare fornærmet når man stiller spørgsmål om TDCs

der er måske en lille forskel mellem "at stille spørgsmål" og "brok og flame"

--
Erwin Lansing       --       abe.fnidder.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-05-01 22:32

Tue, 1 May 2001 21:47:10 +0200, skrev "Gevaldi"
<gevaldi@hotmail.com>:

> [...]
>bruge til noget
>fornuftigt.....så en anden gang hvis du ikke har noget fornuftigt at sige,

Hmm, det er vel ingen hemmelighed at TDCs newsservere ikke kører
optimalt, hvad vil du opnå med dit indlæg, andet end brok?

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.