Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pentax IST D
Fra : Jesper Thalund

Dato : 11-05-04 21:14

Jeg er ved at overveje at købe mig et digital kamera og jeg har kastet min
kærlighed på Pentax dslr IST D, er der nogle der kender til dette kamera og
har noget godt eller dårligt at sige om det, eller er der noget andet der er
at fortrække frem for Pentax.

På forhånd tak

Mvh
Jesper

Fra : Carsten Kolind

Dato : 12-05-04 06:33

Hej Jesper

Jeg har selv dette kamera på ønskelisten. Kameraet er sammenlignelig med
Canon 10D og Nikon D100. Det er svært at finde nogen som har dette kamera,
men i amerikanske forums som f.eks.
http://forums.dpreview.com/forums/forum.asp?forum=1028 , kan du danne dig et
indtryk af brugernes mening.

Hilsen Carsten

Fra : Mic Holm

Dato : 12-05-04 07:07

Hvorfor så ikke købe et 10D, som der er 10.000 andre i landet der har?

--M

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 12-05-04 08:34

"Mic Holm" <-Mic-@-Holm-.org uden - erne> wrote in news:c7seuu$1c6$1
@news.cybercity.dk:

> Hvorfor så ikke købe et 10D, som der er 10.000 andre i landet der har?

Hvis man har mange penge investeret i Pentax objektiver?

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : Per F Andersen

Dato : 12-05-04 20:01

Jesper Thalund wrote:
> [...]
> til dette kamera og har noget godt eller dårligt at sige om det,
> eller er der noget andet der er at fortrække frem for Pentax.

Jeg har det, og har haft det siden nov. 2003.
Det er et ganske glimrende kamera, formentlig lige et mulehår bedre end
Canons, men er også dyrere. Jeg har købt det, fordi jeg i forvejen havde
nogle ganske glimrende Pentax-objektiver (hvor jeg tror man får lidt mere
for pengene end ved tilsvarende Nikon og Canon).
De fleste af mine nyeste fotos er taget med dette kamera

Spørg, hvis der er noget bestemt du gerne vil vide.

mvh per

http://javist.smartlog.dk
www.skriftekspert.dk