Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor er billigfilm.dk ??? og hvilken film~
Fra : Casper

Dato : 08-05-04 00:22

Hey...

Nogen der ved hvor www.billigfilm.dk er blevet af ? Nogen der kan foreslå
et alternativ til et billigt sted at købe 35mm alm. film ?

Er specifikt lige pt ude efter nogle 'koncert' film, tænker på en 800 iso...
er det for lidt ? Det er indendørs og jeg har mit Nikon F80, 24-120mm
3.5-5.6 og et 50mm 1.8 til rådighed (og den lille indbyggede blitz) !!!!!

Mvh. Casper

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 08-05-04 06:28

Hej Casper

Jeg kan foreslå Fujis FujiPress iso 800, det er en fed film, ikke alt for
mange korn.

Du kan købe den flere steder:

www.speedgraphic.co.uk
http://www.photopress.dk/photox/ztilsalg/fuji.html

Og jeg har også nogen liggende, hvis du skal bruge dem hurtig, og ikke alt
for mange

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : C. Poulsen

Dato : 08-05-04 08:17

> [...]
> er det for lidt ? Det er indendørs og jeg har mit Nikon F80, 24-120mm
> 3.5-5.6 og et 50mm 1.8 til rådighed (og den lille indbyggede blitz) !!!!!

Hej Casper

Nej jeg ved ikke hvor de blev af, jeg forsøgte at få dem til at skaffe
nogle IR film i Marts, men de svarede ikke på mine mails.
Men jeg kan anbefale www.fotoplaneten.dk de har lidt af hvert og kan
skaffe en masse mærkelige varer.
Jeg har selv brugt en 400 iso film til koncertbileder men det kræver
en rolig hånd, så en 800 iso f.eks. Fujicolor new superia vil være et
godt alternativ. Men hvis du "kun" har den blitz der sidder på
kameraet så skal du nok slå blitzen fra og bruge det lys der er på
bandet.

Carsten