PC grafikkort til Mac
Fra : ct

Dato : 14-05-04 09:32

1600,- for et ati 9000pro til Mac, samme kort fåes til PC fra omkring 500,-
og op. På et 9800pro er der også en tusse at spare.

Er der noget med at man kan modde PC kort til at køre på Mac, er det nemt,
og hvilket fabrikater skal man så holde sig til - og hvor finder man
'opskriften' ???

Hvor stort et kort skal man op på for at få alle blære-effekterne til at
køre godt i OSX, og 2D billedet til at spille max i Adobe programmerne?
Kortet skal ikke bruges til spil, men kun seriøse ting

Claus

Fra : Tom

Dato : 14-05-04 11:29

Du kan som regel læse om hvordan man laver grafikkort om på
http://www.xlr8yourmac.com/
Tom

De skal flashes I en PC og somme tider skal der findes et "styresystem" på
nettet..( BIOS )

Fra : Tom

Dato : 14-05-04 11:29

Finder du en læsning på 9800Pro kortet, vil jeg bestemt gerne høre om det !
Tom