HJÆLP - Quark laver postscriptfejl ;-((((
Fra : Sebastian D

Dato : 06-05-04 10:43

Hejsa
Jeg sidder og er ved at lave en bog i Quark 5 (startede i 4.1; men er nu
i 5) på min PM 8600, OS 9.2.2

Jeg har gentagene gange problmer med, at quark/mac'en melder om PS-fejl,
når jeg skriver ud.

Jeg har prøvet at skrive til
LaserWriter 12/640
LaserWriter IIg
og til en kopimaskine af mærket OEC

Og alle steder meldes fejl.

Jeg bruger flere forskellige font - og også flere lige efter hinanden på
samme linie i dokumentet.

Dokumentet er 101 sider langt, og fejlen begyndte først på s. 71

Fontene er blandet PS og TrueType - burde jeg konvertere det hele med
Fontographer til PS?

Jeg løste måske selv problemet ved at fjerne en tabel (oprettet af Quark
5); og så fjerne og genindsætte to tegn, der bruger forskellige font.

Men det er da sært - og jeg fatter ærlig talt IKKE
postscript-fejlkoderne, der kommer på mit papir