SiteScape og Handelshøjskolen i København
Fra : Esben Jensen

Dato : 06-05-04 01:07

Hejsa gruppe.

Jeg ville høre om der er nogen af jer der er studerende eller
undervisere på Handelshøjskolen i København?

Hvordan lykkes det jer at benytte SiteScape?
jeg ved at det er et problem at uploade ting med mac-browsere.

Jeg har brugt en linuxmaskine tidligere i en kort periode, hvor det
lykkedes mig at benytte Konqueror til at uploade, og ellers bruge
SiteScape, men denne findes ikke i en direkte mac-version. Dog kan det
vist nok lade sig gøre at compile KDE basis pakken på OSX, hvori
Konqueror er inkluderet.

Er der nogen der har samme problem?
Det må være muligt at gøre noget ved det!

Jeg håber der sidder nogen derude, som kan hjælpe!

PÅ forhånd tak, og på genhør
Esben

Fra : Esben Jensen

Dato : 06-05-04 01:11

On Thu, 06 May 2004 02:07:11 +0200, Esben Jensen
<ets_goldeneye@yahoo.com> wrote:

> [...]
>
>Er der nogen der har samme problem?
>Det må være muligt at gøre noget ved det!
>
>Jeg håber der sidder nogen derude, som kan hjælpe!

Og ja...jeg ved godt man kan bruge Virtual PC...men det ville jeg gern
undgå

Fra : Morten Lind

Dato : 06-05-04 08:03

> [...]

> Er der nogen der har samme problem?
> Det må være muligt at gøre noget ved det!
>
> Jeg håber der sidder nogen derude, som kan hjælpe!

SafariApples browser i OS X) er bygget over Konqueror.
M.

Fra : Jonas Voss

Dato : 07-05-04 08:26

In dk.edb.mac, Esben Jensen wrote:

> Jeg ville høre om der er nogen af jer der er studerende eller
> undervisere på Handelshøjskolen i København?

Ikke jeg.

> Hvordan lykkes det jer at benytte SiteScape?
> jeg ved at det er et problem at uploade ting med mac-browsere.

Hvad er SiteScape?

> [...]
> SiteScape, men denne findes ikke i en direkte mac-version. Dog kan det
> vist nok lade sig gøre at compile KDE basis pakken på OSX, hvori

Safari er bygget over KHTML, ligesom Konqueror, så de er i grove træk
den samme browser. Hvad der adskiller dem fra hinanden er Apples
implementering af javascript mm.

Sorry, no quote today.