iTunes gratis sange i DK?
Fra : Henrik Münster

Dato : 05-05-04 21:44

Nu er der jo kommet nogle gratis sange i iTunes Music Store (free
download). Jeg prøvede for sjov at hente en. Egentlig forventede jeg at
få en meddelelse om, at man ikke kan hente dem udenfor USA. Sjovt nok
skete der i stedet det, at min iTunes 4.5 lukkede, da jeg skulle
acceptere betingelserne på ITMS. Er det lykkedes for nogen af jer at
hente de gratis sange, eller er det også spærret udenfor USA?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Michael Holm

Dato : 05-05-04 22:14

> [...]
> acceptere betingelserne på ITMS. Er det lykkedes for nogen af jer at
> hente de gratis sange, eller er det også spærret udenfor USA?

det kræver at du har en konto altså oprettede med et visa kort der har
en adresse i usa, men din email må godt være dansk :)
og det funker, du skal blot kende nogen!

det er jo hver dag der kommer ny gratis sang for tiden !
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-05-04 22:49

Michael Holm <fakeemail@anthro.ku.dk> wrote:

> [...]
> og det funker, du skal blot kende nogen!
>
> det er jo hver dag der kommer ny gratis sang for tiden !

Det lyder fint. Så skal jeg bare lokke en amerikaner til at give mig
nummeret på sit VISA-kort. Det er sikkert let nok. Bare jeg lover ikke
at bruge det til noget, der koster penge.
Det undrer mig bare, at iTunes bare lukker. Den kunne da godt
fortælle mig på en pæn måde, at tilbuddet kun gælder i USA.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 06-05-04 05:46

> Det undrer mig bare, at iTunes bare lukker. Den kunne da godt
> fortælle mig på en pæn måde, at tilbuddet kun gælder i USA.

vi er flere, som har oplevet det. Der er en tråd på macnyt (eller var
det mediamac om det). Det er ikke alene irriterende, men en fejl i
iTunes 4.5

venlig hilsen

Martin

-- and don't forget to boogie

Fra : Lone Schmidt

Dato : 06-05-04 19:11

> [...]
> Det undrer mig bare, at iTunes bare lukker. Den kunne da godt
> fortælle mig på en pæn måde, at tilbuddet kun gælder i USA.

Tak Henrik!

Du gav mig en mega griner, midt i mine abstinenskramper!!!
(Prøver at knække smøgen

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge