scanner Simplex DP30M !!!
Fra : Ukendt

Dato : 11-05-04 19:19

Hejsa

Står og mangler en win xp driver til en Simplex DP30M,men kan kke finde
nogen på google..nogen der kan hjælpe ??

Mvh Denis

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 11-05-04 19:22

Hej!

blabla wrote:

> Står og mangler en win xp driver til en Simplex DP30M,men kan kke finde
> nogen på google..nogen der kan hjælpe ??

Hvis du bruger Google lidt kreativt (undgår dit M i DP30M) får du flg. URL:

http://www.scanner-drivers.com/drivers/79/79979.htm

Prøv evt. hvad der foreslås :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Ukendt

Dato : 11-05-04 19:28

ja der har jeg været,men når man trykker på linket,så kan man også læse at
den driver ikke dur,og den spørger efter disk4

Denis

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 11-05-04 20:00

Hej!

blabla wrote:

> ja der har jeg været,men når man trykker på linket,så kan man også læse at
> den driver ikke dur,og den spørger efter disk4

Okay, så langt havde jeg ikke undersøgt det. Har du prøvet at maile fabrikanten
og/eller travet deres website igennem?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-04 10:18

ja åbenbart ikke den eneste der har et problem..