vil nogen hjælpe mig
Fra : Henneman

Dato : 10-05-04 13:42

jeg er en meget ulykkelig mand

min kone har fundet en anden .....
og de skriver mail til hinanden ...

jeg har da også spurgt et par gange om hvad deres forhold er .. men intet
svar jeg kan bruge

jeg ville lige høre om jeg kan få et hacker program til at se hvad de
skriver til hinanden da hun har sat kode på hendes mail-konto hjælp mig
venligst

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 10-05-04 13:52

> jeg ville lige høre om jeg kan få et hacker program til at se hvad de
> skriver til hinanden da hun har sat kode på hendes mail-konto

Herinde hjælper vi ikke folk med at begå ulovligheder....

Fra : NTFS

Dato : 10-05-04 14:32

"Henneman" <henneman@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> jeg ville lige høre om jeg kan få et hacker program til at se hvad de
> skriver til hinanden da hun har sat kode på hendes mail-konto hjælp mig

Hvis du vil overvåge en computer kan du bruge en keylogger. Jeg ved ikke om
det er lovligt, jeg tvivler på det - ligesom jeg tvivler på, at det vil
hjælpe dig snarere tværtimod..

mvh
Niels

Fra : Laziter [9440]

Dato : 10-05-04 14:50

"NTFS" <kurosFJERNDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du vil overvåge en computer kan du bruge en keylogger. Jeg ved ikke
om
> det er lovligt, jeg tvivler på det - ligesom jeg tvivler på, at det vil
> hjælpe dig snarere tværtimod..

Næ, det ville ikke gavne at vide mere end du allerede ved, se hellere at
komme videre i livet.
Hvis din kone ikke vil fortælle dig noget om hvad hun og hendes mailven
skriver om, er det fordi hun har noget at skjule.
Stil hende et direkte spørgsmål om hvorvidt hun har/overvejer at finde en
anden og tag problemet op derfra.

Mvh
Benjamin

Fra : Bo

Dato : 10-05-04 14:33

Hvorfor giver du hende ikke sparket istedet for ?

Bo

Fra : Martin Thunø

Dato : 10-05-04 19:16

"Bo" <no_name[no_spam]@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor giver du hende ikke sparket istedet for ?
>
> Bo

Enig!!

Fra : Gevaldi

Dato : 10-05-04 14:48

Henneman skriblede:
> [...]
>
> jeg ville lige høre om jeg kan få et hacker program til at se hvad de
> skriver til hinanden da hun har sat kode på hendes mail-konto hjælp

Grib dog chancen for at få
*dyppet* din hw ude i byen :D

--
/Gevaldi

Fra : Brian Lund

Dato : 10-05-04 17:33

> [...]
>
> jeg ville lige høre om jeg kan få et hacker program til at se hvad de
> skriver til hinanden da hun har sat kode på hendes mail-konto hjælp mig

Nu du spørger i hardware gruppen...

1.) Tag CPU'en ud af dit bundkort!
2.) Sæt kode på computeren (i BIOS) så den ikke kan boote uden at man taster
koden først.

Brian

Fra : [DK6400] Brian Balde~

Dato : 10-05-04 19:08

Genialt !!!!.

Ja, fandme ja.....sæt supervisor password på dyret og lad som ingenting.

Lad konen lide

--
Brian Hougaard Baldersbæk
Frejasvej 14