Kontraption
Fra : aafe

Dato : 14-05-04 02:07

Om nogen skulle have lyst til at prøve, hvad jeg - i spøg - vil kalde
for en Real Virtuality Kontraption, vil der i kortere tid være
mulighed for gratis og på eget ansvar at downloade sådan en her:

http://wave.prohosting.com/aafe/ezget/ezget.html

mvh
Arne

Fra : Arne Christiansen

Dato : 15-05-04 15:25

On Fri, 14 May 2004 03:06:43 +0200, aafe <intet@svar.dk> wrote:

Meget fin funktionalitet. Enkelt og ligetil.
Tak for værktøjet

Arne Chr

> [...]
>for en Real Virtuality Kontraption, vil der i kortere tid være
>mulighed for gratis og på eget ansvar at downloade sådan en her:

Arne Christiansen
Langelinie 34 C
5230 Odense M
Tlf.: 6613 3134

Jeg forsker bl.a. i navne Gommesen og Meyer
Homepage : http//ejlby.dk

Fra : aafe

Dato : 15-05-04 20:40

On Sat, 15 May 2004 16:24:55 +0200, Arne Christiansen wrote:

>Tak for værktøjet

Velbekommen!

med venlig hilsen

Arne

Fra : Benny Rytter

Dato : 15-05-04 19:19

Super godt og enkelt værktøj.

Der kommer en ERROR når downloads er færdige -vist kun en skønhedsfejl.

Mvh

Benny

Fra : aafe

Dato : 15-05-04 20:45

On Sat, 15 May 2004 20:19:02 +0200, "Benny Rytter" wrote:

>Der kommer en ERROR når downloads er færdige -vist kun en skønhedsfejl.

Ja, jeg opdagede først denne ærgerlige melding efter at kontraptionen
var lagt ud til download, men eftersom selve arbejdet bliver udført og
fuldendt korrekt, ser jeg det også som en skønhedsfejl, som jeg vil
rette når jeg får tid

med venlig hilsen

Arne

Fra : aafe

Dato : 15-05-04 23:18

On Sat, 15 May 2004 21:44:55 +0200, aafe wrote:

> [...]
>var lagt ud til download, men eftersom selve arbejdet bliver udført og
>fuldendt korrekt, ser jeg det også som en skønhedsfejl, som jeg vil

Dette er rettet nu.

med venlig hilsen

Arne